wtorek, 17 września 2013

I WEAR A SWEATSHIRT

Piszę do was już z... Poznania :) Pierwszy w życiu wykład już za mną i to z jakiego przedmiotu? Matematyki. Jednak nie ma co narzekać, trzeba to przeżyć. Dzisiejsza stylizacja sprawdzi się idealnie w chłodne, wrześniowe dni. Jeśli chodzi o mnie zazwyczaj rzadko noszę bluzy, mam 2 swoje ulubione.. no dobra już teraz 3! Do mojej "kolekcji" dołącza ta, którą macie okazję widzieć poniżej. Pozdrawiam Was serdecznie 

 Bluza/GOODLOOKIN      Spodnie/SH       Buty/NONAME

_________________________________

Romwe Hot Sale for Cardigans & Jumpers
Up to 50 %off
Valid dates: Sep17 to Sep19
Only 72 hours!!Don’t miss, girls!

44 komentarze:

  1. fajny casualowy zestaw :)
    prosto i zarazem ciekawie, to lubie!

    OdpowiedzUsuń
  2. torba cudowna :) ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bluza bardzo Ci pasuje;) i powodzenia na studiach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam pierwsze zajęcia 30 września :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a jaki kierunek studiów? ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. juz jesiennie! fajny look :)

    czy moge miec do Ciebie prosbe? czy moglabys kliknac w baner sheinside na moim blogu? bede bardzo bardzo wdzieczna!

    a moze tez wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę skórzanej kurtki, jest piękna, ja na swoje pierwszy wykład czekam jeszcze do października :D powodzenia na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie wyszłaś <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia na matematyce:)
    świetny zestaw, taki na luzie:)
    Pozdrawiam,
    Roksana

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny look:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi sie twoja kurtka :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, genialna kurteczka *.* Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Love the sneakers
    Great outfit

    www.deeaella.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  14. Oho wykład z matematyki... ogromny szacun dla Ciebie hehe :) ja bym nie podołała :P ramoneska robi wrażenie... genialna jest! <3 a ja wciąż podobnej szukam i szukam :( Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. buuu Matma jest straszna... xD
    A bluza bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne butki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wkoncu zmieni sie tlo na twoich zdjeciach, a nie ciagle to samo

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetną masz kurtkę i torbę!:D Bluza też jak najbardziej w moim stylu :)

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie!:)
    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna torebka i figura!
    obserwujemy? ja już dodaje;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna ramoneska no i zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko tutaj gra, chociaż wolę Cię w wydaniu z poprzedniego posta.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie wyglądasz :)
    Świetna ramoneska :D
    Ja mam pierwsze wykłady 1 października :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna bluza, fajne buciki i całość :)

    OdpowiedzUsuń