poniedziałek, 30 września 2013

GRAY SWEATER

Dzisiaj mam dla was post ze stylizacją. Odkąd zaczęły się chłodne dni, mam fazę na duuuuże i ciepłe swetry. Taki też trafił w moje ręce od sklepu CHOIES. I co? I już zajmuje u mnie numer 1 jeśli chodzi o sweterki. Jest taki jak chciałam czyli: duży, ciepły i genialnym kolorze (: Postanowiłam połączyć go z małą czarną. Kujawsko-pomorskie spotkanie blogerek już za mną! Mam wam mnóstwo do opowiedzenia i pokazania(kosmetyków!), ale o tym będzie w osobnych postach. Zarówno recenzję jak i relacja z samego spotkania A już dziś macie okazję zobaczyć jeden z prezentów jaki otrzymałyśmy mianowicie chodzi o bransoletkę z napisem YOUNG od sklepu WHO?.

 Sweterek/CHOIES        Sukienka/AHAISHOPPING        Bransoletka/WHO?      Szpilki/GODDIVA

__________________________

Unfold your free style with Romwe items.
Best-seller Collection! Up to 60% off
Do not miss! 72h only!


34 komentarze:

  1. kiedys na youtube widzialam jak dziewczyna z paleczek do mieszania kawy..zrobila taki najszyjnik! tez pomalowala go na zloto..

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super outfit :) obserwujemy i pozdrawiamy ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajć chciałabym tak pięknie wychodzić na zdjęciach:)
    ps znam skądś tą bransoletkę:) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ale nogi:p świetne, a sweterek cudowny;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obszerny sweter do eleganckiej stylizacji? Czemu nie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są cudowne :D
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. supernaszyjniczek;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw bardzo przypadł mi do gustu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz, a sweter i naszyjnik są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna stylizacja, świetnie wyglądasz :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiadomo sweterek czyni 1 plan,ale to zestawienie tak idealnie ze sobą współgra,że trzeba patrzeć też na resztę. Pięknie!:) Cudowny koczek, jak to mówi mój chłopak:"pączuś" :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja *U*

    julga-and-julczi.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniale na jesień, piekny sweter oversize!
    ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też uwielbiam grube, duże i ciepłe swetry. Szkoda, że do pracy takiego nie założę :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Całość prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna z Ciebie dziewczyna,masz świetne poczucie stylu i ciekawego bloga dzięki temu :) Dlatego wpadnę tutaj nie jeden raz..Obserwuję :) jeżeli chceszz wpadnij również do mnie :)
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  18. sweterek fajnie przełamuje elegancje;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz ciekawy styl. Nie interesował Cię nigdy Danish Design?

    OdpowiedzUsuń