niedziela, 8 września 2013

GOT A SECRET

Ciężko robić zdjęcia pośród tłumu, co będzie widać na poniższych zdjęciach. W dzisiejszej stylizacji chciałam wam pokazać moją nową sukienkę. Jest ze świetnego materiału a w dodatku posiada zdobiony kołnierzyk, który przyciąga wzrok. Do niej dobrałam dodatki w jednolitym kolorze - różowym. Za tydzień będę do was blogować już z Poznania! W końcu będą pojawiać się inne zdjęcia. Na pewno nie zabraknie ujęć ze starego rynku oraz innych ciekawych miejsc, uliczek czy parków. Buziaki 

 Sukienka/GODDIVA      Torebka/DRESSLINK        Sandałki/CCC

 ____________________
 As a girl, is it possible to live without makeup & cute accessories?
Just fetch these hotties at their cheapest time :) 
Only 72 hours!!


44 komentarze:

  1. moja siostra ma podobna sukienke, tylko ona ma ze wstawkami koronkowymi

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna koszulka!!


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na zdjęcia w stylu poznańskim.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta sesja! Fajnie wyglądasz :)

    P.s. czekam na zdjęcia z Poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka, bardzo pasuje do różowych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia bardzo ładne :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jeans zawsze dobry na wszytsko... i torebka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz niesamowicie;) śliczna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka bardzo ciekawa, ten fason bardzo dobrze na Tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buciki połączone z torebką --> rewelacja, śliczna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna, wszystko przełamałaś różową torebką. Podoba mi się :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się Twoja sukienka, prosta i wygodna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesmiertelny jeans zawsze będzie modny a Ty wygladasz pieknie w tej sukience

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam jeans więc twoja nowa sukienka jest bardzo w moim typie!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna sukienka oraz torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sama wskoczyłabym w ten zestaw, jest idealny! Zazdroszczę sukienki ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie wyglądasz :) różowe dodatki do jeansy bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne zestawienie, cudna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukieneczka jest prześliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękna sukienka, no i ta torba!:O <3
    pozdrawiam i zapraszam do mnie. Może obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka świetna, świetnie na Tobie leży:)

    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. super sukieneczka:D!!
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Teraz dotarła do mnie informacja, że będziesz w Poznaniu(ja to szybko przyswajam jednak informacje) Co prawda mieszkam w miasteczku obok Pzn, ale jakby coś to służę pomocą ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka mnie urzekła :3

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń