piątek, 9 sierpnia 2013

SOMETHING

Witajcie, niestety brak dostępu do internetu robi swoje. Ale już powróciłam i teraz mam nadzieję nadrabiać wszelkie zaległości, niebawem post ze stylizacją. Dzisiaj mam dla was garstkę zdjęć z mojego pobytu u babci. Niestety byłam tam bez żadnej osoby, która mogłaby zrobić mi zdjęcia, dlatego też musiałam posłużyć się samowyzwalaczem. Jak tam wytrzymaliście te upały, na szczęście już się trochę ochłodziło :-) Co więcej? Przede mną kolejny wyjazd tym razem kierunek - Kalisz. Kolejna dawka zdjęć będzie właśnie z tego miasta. A już niebawem zaczną się moje wakacje w Zakopanem!


 Ponadto możecie być na bieżąco ze mną obserwując mnie na INSTAGRAM lub  FACEBOOK 
Jeśli macie jakieś pytania, śmiało możecie mi je zadać na ASK.

Buziaki 

___________________

Shirts with Shorts, the Melody in Summer
find super shirts & shorts with much cheaper prices here 
Ends on August 11th, Never miss the opportunity.



21 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Samowyzwalacz nie zawsze jest taki zły. Warto zaopatrzyć się w pilot, ułatwia działanie:)
    Pozdrawiam, www.mishamel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wyjeżdżam jutro i również czeka mnie odpoczynek od bloga... ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. W takich sytuacjach przydałby się statyw :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miałam problem z internetem .;d
    Podoba mi się twoja stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia ja teraz jestem u babci :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia! :)

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądasz :))
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno po takim wyjeździe bardzo wypoczęłaś:)

    OdpowiedzUsuń