czwartek, 29 sierpnia 2013

LATA 80'

Te szorty, które mam na sobie w dzisiejszym zestawie zdecydowanie nawiązują do stylu lat 80'. Spodnie z wysokim stanem i do tego pasek. Z początku nie byłam przekonana, z czasem jednak spodobało mi się to i stwierdzam, że całkiem nieźle to wygląda. Dobrałam do zestawu lekką parkę oraz conversy, z którymi w ostatnim czasie wcale się nie rozstaje. Niestety nasze lato ma się ku końcowi, jednak ja mam jeszcze całe 2 tygodnie odpoczynku i czasu do nabrania motywacji na nowy rok akademicki. Wieczory są już coraz chłodniejsze, czuć nadchodzącą jesień w powietrzu.. Teraz zapraszam Was do zdjęć ♡!

 Kurtka/SHEINSIDE      Koszula/PERSUNMALL     Spodnie/CHICNOVA     Trampki/CONVERSE


 Konkurs nadal trwa... KLIK  

52 komentarze:

  1. fajnie|! ; >>


    zapraszam ,

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie wszystko zgrane idealnie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka jest piękna <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta kurteczka i koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no i znowu ten piękny koczek *.*
    świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurteczka naprawde ladna! Caly zestaw fajny :) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. połączenie kurtki i koszuli podoba mi sie najbardziej ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wygląda połączenie materiałów w tej kurtce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw!
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna kurtka :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super okulary^^ i stylizacja oczywiście też <3

    OdpowiedzUsuń
  12. kurtka mi się bardzo spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam taką kurteczkę, wyglądasz świetnie, daj znać jeśli będziesz chciała obserwować to dodamy się wzajemnie, pozdrawiam ;*!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz, cudowną masz kurtkę ♥.♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam połączenie trampek i krótkich spodenek, już tym mnie przekonałaś!

    OdpowiedzUsuń
  16. Parka jest świetna!;)
    Super look;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi sie podoba, a najbardziej chyba kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kurtka :)

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz! Kurtka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetny zestaw, uwielbiam takie kurteczki <3

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja!boska kurtka!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystko idealnie zgrane :) przypominasz mi trochę Paulinę Sykut :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie :) Sama szukam takich spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale ładnie leżą na Tobie te spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne. Wszystko jest ze sobą takie zgrane. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie zestawione ubrania. Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kiedyś bez przerwy się nosiłam w takich oversizeowych szortach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie lubię stylu lat 80., ale Ty wyglądasz bardzo dobrze! I kurtka mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  29. ja nie lubię takich szortów, które nie są chociaż lekko opinające ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. hej ile dałaś za kurtke? ;> (w zł)

    OdpowiedzUsuń
  31. bosko! uwielbiam takie szorty! i kurtka mega!!!

    OdpowiedzUsuń