poniedziałek, 26 sierpnia 2013

HOLIDAYS

Hej kochani, jak wiadomo czas szybko leci a w szczególności kiedy spędza się go w dobrym towarzystwie. Wróciłam z gór z niesamowitymi widokami w głowie i wspomnieniami :-) Był to raczej odpoczynek bierny niż czynny, lecz następnym razem mamy zamiar zdobyć niektóre szczyty. W tym roku odwiedziliśmy Morskie oko, Antałówkę, Gubałówkę no i jak wiadomo najbardziej ruchliwą ulicę - Krupówki, na których zawsze się coś dzieje nie zależnie od pogody. Nawet dwunastogodzinna podróż pociągiem okazała się nie taka zła, a wręcz przeciwnie. Wam przypominam o KONKURSIE, który trwa jeszcze ponad tydzień. No i zostawiam was z I częścią zdjęć z Zakopanego  

 niesamowite widoki 
 _______________________

Hurry up dears! 
This time you can save up to 84% off from Romwe Labor Day sale!
(time from Aug.27th-Sep.2nd)

68 komentarzy:

  1. Hahha ! Morskie oko to nie szczyt. Owszem zdobylłabys szczyt jakbyś szłą doliną pięciu stawów. Porażka ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie nie napisałam, że Morskie oko to szczyt. Polecam czytanie ze zrozumieniem :-)

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia! :) Tez w tym roku udało mi się być kilka dni w Zakopanym :)
    U mnie nowy szokujący post. W wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłam 2 razy już w tym roku. Zakopane nigdy mi się nie znudzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne wspomniania... ach, wakacje :) zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieziemskie widoki! Zawsze w góry jeżdżę na wiosnę, aa jestem ciekawa jaka jest atmosfera w lato :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite widoki :* Słodki baranek <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki tym zdjęciom wróciło tyle wspomnien!:) Fajny blog.

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/follow-me-down.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne widoki, ładne zdjęcia, góry ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Wy piękni!!! :)
    Mi się Rysy przez pracę posypały i ubolewam nad tym piekielnie, nie przeżyję! Muszę chociaż na weekend skoczyć gdzieś bliżej :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Też byłam w tym roku w Zakopanem! Świetne miasto i na pewno po raz trzeci do niego wrócę! Krupówki nigdy mi się nie znudzą, tak jak Gubałówka i cała masa innych atrakcji! : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne widoki! A to 8 zdjęcie niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdjęcia! ;)
    Chciałabym się tam znaleźć! Pięknie jest!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz moja draga,bardzo fajne fotki:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Zakopane, niesamowite miejsce!
    Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. super zdjęcia;) pięknie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne widoki - uwielbiam Zakopane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. góry cudne góry ;-) widoki piękne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne zdjęcia. *.*

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. AH AH AH <3 widzę, ze tez masz daleko do Zakopca a jednak się tam wybrałaś :))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne widoki!

    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne widoki, ale masz śliczną tą czarną koszulkę z pierwszych fotek :>

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za górami, ale widoki faktycznie cudne :]

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakopane to najpiękniejsze miejsce ! cudowne widoki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny design bloga! I wspaniałe wakacje (: Obserwuję! (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. kocham Zakopane <3
    śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  26. trafiłam tu do Ciebie przypadkiem, ale jestem pod wrażeniem.
    świetny blog.
    obserwuję :)


    http://surferebelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia! :)

    + zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  28. ale pięknie, widoki faktycznie niesamowite!!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham Zakopane,ma cudowny klimat:))

    OdpowiedzUsuń
  30. i to wszystko u nas w Polsce :)) piękne widoczki!

    OdpowiedzUsuń
  31. przepiękne widoczki! sliczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widoki piękne, świetne zdjęcia :) P.S. Wreszcie trafiłam na blog Bydgoszczanki, to moje rodzinne miasto ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne widoki, cudowne zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń
  34. jaki genialny koczek. *.*
    obserwujęęę : 3

    OdpowiedzUsuń
  35. Foty mega! podoba mi się bardzo Twoja czarna koszulka<3
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow! sama chciałabym się wybrać na takie wakacje! <3 boskie zdjecia i widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne zdjęcia:)
    piękne widoki !

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia. Widoki są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja w sobotę byłam w górach :), ale niestety nie miałam tyle szczęścia żeby odwiedzić Morskie Oko :c

    przepiękne zdjęcia i widoki! :p

    OdpowiedzUsuń
  40. Super. Tylko pozazdroscic mozna ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. ale fajny blog, obserwuje i dodaje do ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  42. Sama chętnie odwiedzam Zakopane kilka razy w roku. Kurcze aż za nim zatęskniłam :(

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczne zdjęcia :) + bardzo ładnie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. mimo ze gory nie sa wogole w moim stylu, Twoje zdjecia mi sie podobaja :)

    obserwujemy? ja juz tak, teraz licze na Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ach to Zakopane,widze,że i ulica Bronisława Czecha została zwiedzona ;) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  46. super fotki :) bardzo fajnie się prezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne zdjęcia ;) Aż zatęskniłam za Zakopanym ;)

    OdpowiedzUsuń