niedziela, 18 sierpnia 2013

GET LUCKY

Hej kochani, dawno do was nie pisałam. Dzisiaj czas na stylizację. W piątek wróciłam z Kalisza, a wczoraj wraz z rodziną i chłopakiem wybrałam się do Ostromecka, koło Bydgoszczy. Nie obyło się oczywiście bez zdjęć. Już jutro wyjeżdżam na wakacje (w końcu!) do Zakopanego. Myślę, że będzie ciekawie, szczególnie podczas ponad 11-sto godzinnej podróży relacji Bydgoszcz-Zakopane :-) Jak wrócę to wszystko wam napiszę jak było. Tymczasem przypominam o KONKURSIE, w którym brakuje jeszcze sporo zgłoszeń! Zapraszam do zdjęć i do zobaczenia za tydzień! :-)

 Kapelusz/DRESSLINK      Top/F&F     Spódnica/CAMAIEU     Torba/GOFAVOR

 Ponadto możecie być na bieżąco ze mną obserwując mnie na INSTAGRAM lub  FACEBOOK 
Jeśli macie jakieś pytania, śmiało możecie mi je zadać na ASK.

Buziaki 

_________________________________

                                                      Super slim price flash sale! Only 48 hours!

Hot items back season! Only $14.99!
Don’t miss, girls!



30 komentarzy:

  1. Szukałam białego kapelusza, Twój jest boski :D i piękna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu :)
    Ta spódniczka jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna torebka :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczo wyglądasz. śliczna spódniczka ;)

    zapraszam do siebie i obserwuję :)
    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie\!!

    zapraszam



    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kapelusz :) Stylowo i zdrowo dla głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mega torba i kapelusz <3
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie :)

    Długo byłaś w Kaliszu? Pytam, bo mieszkam dość nie daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanej podróży ;)
    Torba jest śliczna !

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeslicznie wygladasz :) swietna totba. Zestaw prosty i bardzo bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna spódniczka! Świetnie wyglądasz w tym kapeluszu ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja do Zakopanego mam o wiele bliżej - uwielbiam tam jeździć. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna spódnica!
    Baw się dobrze! Ja niedługo zdobywam Rysy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. łał, spódnica jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja . Miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja stylizacja,bosko wyglądasz kochana:)spódnica <3
    obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. O!mam taką samą bluzkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Udanych wakacji! :)
    Świetna stylizacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. super;)
    chcę twoją torebkę;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna spódniczka, no i ta piękna torebka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow what a lovely Outfit
    the hat suits perfectly, love it

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń