niedziela, 11 sierpnia 2013

DENIM

Tak jak obiecałam dzisiejszy post miał być stylizacją - no i jest. Myślę nawet, że bardzo udaną, ponieważ mi osobiście się podoba takie połączenie. Koszula a'la jeans z czarnymi wstawkami świetnie pasuje do zwykłych, obcisłych spodni. Do tego czarne, klasyczne szpilki aby zestaw nabrał odrobiny elegancji - czyli tak jak lubię :-) Zostawiam was ze zdjęciami, a sama idę się pakować i przygotowywać dla was konkurs, który już wkrótce 

 Koszula/ROMWE     Jeans/TOPSHOP     Bransoletki/PERERA     Szpilki/GODDIVA


 Ponadto możecie być na bieżąco ze mną obserwując mnie na INSTAGRAM lub  FACEBOOK 
Jeśli macie jakieś pytania, śmiało możecie mi je zadać na ASK.

Buziaki 

65 komentarzy:

  1. Wszystko cudne *_* Ojj nosiłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia!! cudny zestaw, tak dla mnie nawet powiedziałabym drapieżnie, nie wiem dlaczego tak mi się kojarzy, koszula jest extra w połączeniu z tymi spodniami no i szpilkami mega!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczną masz tą koszulę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna koszula :) ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Oddawaj kosZule :-*

    Miło mi będzie jeśli skometujesz mojego bloga lub zaobserwujesz go jeśli Ci się spodoba :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. torebkę i koszulę najchętniej bym Ci ukradła!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula i torebka <3

    zapraszam do siebie na domowe pesto! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny zestawik ; DD
    zapraszam ..,

    www.live-style20.blogospot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz, ja jednak wybrałabym czarne spodnie ;)
    torebka jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  10. klasyczne czarne szpilki są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula świetna! Czarne wstawki bardzo oryginalne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pięknie!:) Zazdroszczę koszuli!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula jest świetna, ale bym ją przygarnęła. Pięknie wyglądasz :D.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjnie wyglądasz w tej stylizacji,bardzo podoba mi się Twoja koszula. Bardzp fajny blog i post:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. I´m so in love with your denim shirt! great look!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna jest ta bluzka i te buty :) MMMmm!

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie delikatne połączenie wyszło z szyfonem, o wiele lepiej niż jakby to były skórzane wstawki :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. ta koszula jest genialna <3
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna stylizacja, złwaszcza podoba mi się koszula i torba. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, cudowna stylizacja <3
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny zestaw ;)
    no i zakochałam się w Twojej torebce <3

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam takie koszule!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz ! Koszula jest piękna : )

    OdpowiedzUsuń
  26. koszula i torebeczka najlepsze <3
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna stylizacja!
    pięknie wyglądasz :*
    zapraszam:
    http://purplesswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. mnie również bardzo podoba się takie połączenie :) zainspirowałaś mnie do jutrzejszego ubioru ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja CUDO! Całość pięknie się prezentuje. Mi najbardziej podobają się buty i torebka. ♥
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. you look so stunning.
    check my blog if you want too:)
    NEW POST -> Tr3nDyGiRL Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam koszule, a Twoja jest przepiękna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie wyglądasz, świetna koszula :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super wyglądasz ;))

    zapraszam na mój blog http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Beautiful sunglasses!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna koszula! ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  36. wyglądasz świetnie:) koszula jest bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie wyglądasz :) śliczna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Całość wygląda wspaniale:) Bardzo wpadła mi w oko, ta Twoja torba:) ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  39. "total look denim" w twoim wydaniu wyglada świetnie!
    fajne foty na tle czerwonej sciany <3
    obserwuje;)kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  40. koszula to zdecydowanie moja ulubiona część Twojej stylizacji w tym poście.
    jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń