sobota, 3 sierpnia 2013

BLACK & WHITE

Zestaw idealny na wypad do miasta, na zakupy. Zupełnie na luzie. Spodnie, czyli w zasadzie dresy od pewnego czasu stały się moimi ulubionymi, są bardzo wygodne i pasują do wielu rzeczy. Do tego adidasy Nike, które są nieśmiertelne. Mam je już ponad 4 lata i cały czas są w doskonałym stanie - to się nazywa inwestycja :-) Przede mną czas wyjazdów, jednak postaram się tutaj bywać co jakiś czas.

 Okulary/VISCIOLAFASHION       Bluzka/RESERVED      Spodnie/CHICNOVA     Buty/NIKE


Ponadto możecie być na bieżąco ze mną obserwując mnie na INSTAGRAM lub  FACEBOOK 
Jeśli macie jakieś pytania, śmiało możecie mi je zadać na ASK.

Buziaki 

33 komentarze:

  1. Świetna stylizacja. Bardzo podoba mi się Twoja torebka. Widzę moje tereny. :)
    zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna bluzka :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnimi czasy poluję właśnie na jakieś fajne dresy, bo właśnie w takich sytuacjach jak zakupy sprawdzają sie idealnie!
    https://www.facebook.com/pages/Make-Me-Trendy/569867759713914

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw!!

    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wyglądasz :) super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie *.* Mam identyczne okulary ;*

    Jeżeli znajdziesz trocę czasu, to proszę kliknij u mnie na blogu w baner martofchina.pl. Będę bardzo wdzięczna :*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka torebka *.*

    zapraszam na kulinarne rozdanie!
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale te wystające skarpetki to masakra..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczególnie, że są to stopki. NO MASAKRA

      Usuń
  9. Uwielbiam takie luźne zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka! <3
    Ślicznie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. te koszulki z twarzami znowu modne :) ostatnio też kupiłam podobną

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna torebka.
    Zapraszam www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. czasem jak się odwalisz to MASAKRA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż jak Ty się 'odwalasz' Anonimie :)

      Usuń
  15. gorzej, jak takie buty już się znudzą a dalej wyglądają jak nowe :-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny, luźny styl, wyglądasz Rewelacyjnie Kochana:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny luźny outfit :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń