środa, 10 lipca 2013

TRIP & NEW IN

Jak widać zapanował na blogu drobny zastój. Spowodowany tym, że ciągle jestem gdzieś w trasie. Ostatnie kilka dni spędziłam wraz z chłopakiem w Kaliszu, poniżej macie okazję zobaczyć kilka spontanicznych zdjęć. :-) Postaram się teraz dodawać regularnie wpisy i mam nadzieję, że uda mi się to pogodzić z pracą. Chciałam wam także pokazać moich kilka nowości, a już niedługo outfity z wykorzystaniem tych właśnie rzeczy. Pozdrawiam Was :*

 RayBan/VISCIOLAFASHION    Top/C&A    Trampki/CONVERSE

 Szpilki/GODDIVA     Koszulki/LORDBALTIMORESHOP

28 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wyglądasz, ekstra torebka)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna z was para :) dlugo jestescie razem ?? Czekałam na nowy post...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DziękujeMY :) pół roku.
      Miło mi, że ktoś czekał :)

      Usuń
    2. Powodzenia w wytrwaniu razem!

      Usuń
  3. conversy <3 słodko wyszliście razem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie, wogóle super razem wyglądacie :)
    Jakie ładne butki wpadły w Twoje ręce ;>

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. lato, wakacje - wiadomo, że mały zastój na blożkach :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie razem wyglądacie :)
    +super szpileczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne szpilki!
    Miłego wypoczynku :)
    Daria - bydgoszczanka

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pasujecie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia, fajnie razem wyglądacie :)
    fajne szpilki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne rzeczy , śliczne buty ;)
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz bardzo fotogeniczna twarz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te okulary to moja miłość :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle pięknie wyglądasz i te długie nogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, piękna z Was para! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajnie razem wyglądacie razem, mega pozytywnie tak <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, w tych okularach jest Ci tak pięknie, że napatrzeć się nie mogę. :) A razem wyglądacie niezwykle słodko. :**

    OdpowiedzUsuń