poniedziałek, 1 lipca 2013

T-SHIRT 86

Dzisiaj stylizacja na sportowo z wykorzystaniem t-shirtu, który mieliście okazję zobaczyć w poście pt: 'new in'. Widziałam tą bluzkę już na wielu blogach i dziewczyny mają przeróżne pomysły na stylizację. Często spotykałam się, że ta bluzka służyła jako sukienka. U mnie niestety ta opcja by się nie sprawdziła, ponieważ jest ona za krótka.. a szkoda, bo fajnie by to wyglądało :-) Korzystając z wizyty w mieście, postanowiłam zrobić kilka zdjęć..
Przypominam, że możecie mnie śledzić poprzez aplikację BLOGLOVIN

 T-shirt/ROMWE     Spodnie/BERSHKA      Buty/YESWALKER

40 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz! buty wymiatają;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie taki sportowy luz! Spodnie masz czadowe:) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. te bluzki są rewelacyjne i bardzo modne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta bluzko-sukienka! Szkoda, że jestem mężczyzną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. stylowy luzak!
    spodnie sa swietne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ją wiele razy już widziałam ;) U Ciebie bardzo dobrze się prezentuje jako po prostu bluzka :)

    Pozdrawiam, u mnie ROZDANIE. :) http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Looking for some new T-shirt ? Check out Your Swaggy Store facebook.com/yourswaggystore :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie!|!

    zapraszam !!!

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega stylizacja na luzie, tak jak lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafilaś dokladnie w mój styl;)
    Wyglądasz bardzo dziewczeco i uroczo;)

    OdpowiedzUsuń
  11. JEdyne co mi sie nie podoba, to buty. Natomiast reszta, perfekcyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie bluzki i spodnie! ♥ Całość wygląda boooskoo! Szkoda że ja nie znalazłam takich ciuchów w sklepach. :<

    OdpowiedzUsuń
  13. jak najbardziej podobają mi sie na kimś takie bluzki, Tobie super pasuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny look! Super:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny zestaw;)
    koszulka rewelacyjna;)

    OdpowiedzUsuń
  16. t-shirt jest cudowny :** sama chciałabym go mieć w szafie, cała stylizacja raczej spokojna, brakowało mi czegoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny T-shirt ! Genialnie wygląda z jeansami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. love your tshirt and shoes! looking stunning <3<3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  19. Na sportowo;)
    Swietnie,
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Greetings, I do believe your blog could be having browser compatibility problems.
    Whenever I take a look at your site in Safari, it
    looks fine however, if opening in Internet Explorer,
    it's got some overlapping issues. I simply wanted to provide you with
    a quick heads up! Aside from that, wonderful site!

    my web page - Driving Lessons Portsmouth

    OdpowiedzUsuń