czwartek, 18 lipca 2013

KRÓTKI TOP

Po powrocie z pracy, czas na odpoczynek.. relaksuje się dodając nowy post. :-) Jak wiadomo moda do nas wraca, a mianowicie chodzi mi o krótki top, który największą sławę miał w latach dziewięćdziesiątych. Jest to jeden z najgorętszych i najodważniejszych trendów tego sezonu. Ja się odważyłam i postanowiłam połączyć go ze spódnicą z wysokim stanem, którą pokazywałam wam w tym poście. Myślę, że połączenie udane. A wy jakiego jesteście zdania? :)

 Okulary/AVON     Top/CNSFASHION      Spódnica/HANDMADE       Buty/NONAME

46 komentarzy:

  1. Kurczę, uwielbiam tę spódniczkę. Wszystko świetnie ze sobą współgra, jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze to razem wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny nagłówek :) Piękne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygodne buty?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! Zakochałam się w spódniczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zestawienie ok, spódniczka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie :)

    PILNIE POSZUKUJĘ DOMU DLA CZTERECH CZWORONOGÓW! Wejdź na: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o637-4dogs-podaruj-psu-usmiech-pilnie.html i sprawdź! Jeżeli możesz zaadoptować – wejdź. Jeżeli możesz dać psu tylko dom tymczasowy – wejdź. Jeżeli nie możesz zaadoptować – też wejdź! Ponieważ i tak musisz pomóc! BARDZO PILNA SPRAWA, POMOCY!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw. Spódnica genialna.

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz super kochanie!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny zestaw. mam takie same buciki tylko w innych kolorach są megawygodne:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że są mega wygodne :-)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  11. zgrabniocha!:D

    zapraszam do mnie na rozdanie lakierów do paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kok ! Jak go robisz ? :)
    Co do stylizacji to bardzo mi się podoba , zwłaszcza buciki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj się akurat trochę 'zepsuł'. Najzwyczajniej w świecie, biorę włosy tak jak się wiąże w kitkę tylko nie przeciągam do końca :-) I staram się żeby był dość 'wysoko' ;-)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Mi nigdy tak nie wychodzi ..
      Muszę się porządnie namęczyć aż mi wyjdzie .
      Ale u Ciebie wygląda b.ładnie :)

      Usuń
    3. Dziękuję, trochę po próbuj i na pewno wyjdzie tak jak chcesz :-)!

      Usuń
  13. Jak dla mnie, to ta spódnica Ci trochę nie pasuje, ale w Topie się zakochałam *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. super ;) jestes zgrabna i wysoka! idealnie

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne połączenie ;) mam takie same buty :)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przypominasz mi mojego kociaka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam krótkie topy :)
    venuuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny zestaw! Top bardzo fajnie się komponuje ze spódniczką w pasie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dziewczęcy look:) I te buty na słupku - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie topy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę świetna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  23. butki urzekły mnie jednak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna jest ta spódnica ! :)
    A zestawienie bardzo udane, zapraszam na mojego nowego bloga jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie wyglądasz ;****

    OdpowiedzUsuń
  26. awww, taka szczupła z Ciebie dziewczyna, że możesz spokojnie więcej brzucha pokazać :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się połączenie bluzeczki z tym krojem spódniczki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jej, buty mnie normalnie urzekły. *.*

    http://julkaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. rewelacja! uwielbiam Cię!

    OdpowiedzUsuń