sobota, 27 lipca 2013

JEANS PLEASE

Hej kochani, za oknem mamy istną Afrykę.. Co u mnie? W zasadzie cały czas co się dzieje. Póki co większość czasu zajmuje mi praca, ale to już tylko do środy. Można powiedzieć, że od czwartku rozpoczynam 'prawdziwe' wakacje.. mam na myśli, że w końcu coś się będzie dziać, wyjazdy itp. Bo wakacje to ja już mam dość długo, od maja :-) Sierpień będzie aktywnym miesiącem, a mianowicie moje urodziny, wakacje w Zakopanem, poszukiwanie mieszkania w Poznaniu... Właśnie od września/października będę do was blogować już z Poznania, gdzie dostałam się na studia. :-) Mam także w planach zakup nowego obiektywu, także miejmy nadzieję, że wszystkie plany, które mam w zanadrzu się spełnią. Tymczasem zostawiam was ze stylizacją, a sama lecę odpoczywać  

 Sukienka/SECONDHAND     Naszyjnik/ROMWE       Sandałki/CCC    Torba/DRESSLINK


Ponadto możecie być na bieżąco ze mną obserwując mnie na INSTAGRAM lub  FACEBOOK 
Jeśli macie jakieś pytania, śmiało możecie mi je zadać na ASK.

Buziaki 

45 komentarzy:

  1. przepiękna jesteś! <3
    I ślicznie ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja teraz w Chorwacji przesiaduję i ten upał mi nie przeszkadza tak bardzo jak w Polsce, mimo tego, że tutaj jest cieplej.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie!! ;]


    new post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta stylizacja ;) Świetne dodatki! I rewelacyjne sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie , życzę udanych wakacji :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :) dodatki są super :)
    pozdrawiam i udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam jeszcze w Poznaniu ;) Świetny outfit :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ta sukienka!
    Naszyjnik jest genialny! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kilka dni temu siostra znalazła mieszkanie w Poznaniu :) też idzie na studia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ZAKOCHAŁAM SIĘ W TOREBCE <3
    CUDNA SUKIENKA ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie na Tobie leży :) no i ładne dodatki.

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, letni look! Wszystko świetnie dobrałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  13. życzę powodzenia, żeby wszystkie plany wypaliły :) świetna torebka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne są te sandałki:)
    wahałam się nad ich kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna dżinsowa sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna sukienka ;) życzę powodzenia!

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny blog ; )
    Jeżeli masz chwilkę to wpadnij proszę :
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny strój - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o, Poznań - gratuluję! ja tam idę na magisterkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne sandałki i torba, jest kolor, jest moc :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna sukienka i super torba, przydałaby mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny strój;) a na jaki kierunek się wybierasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dodatki świetnie tutaj pasują i ożywiły tą stylizację, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku ta torba jest boska!!!! <3 Ślicznie wyglądasz! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw, torebka od razu rzuca się w oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękna torebka i sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestawik na upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie też gorąco! Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. przepiękna sukienka, bardzo podoba mi się połączenie dżinsu z tym odcieniem różu

    OdpowiedzUsuń