środa, 3 lipca 2013

IMPOSSIBLE

Dzisiaj prezentuje zdjęcia sprzed kilku dni, kiedy to pogoda nas nie rozpieszczała. Dzisiaj natomiast wszystko już powróciło do normy (chodzi o pogodę) i nawet trochę z tego skorzystałam, spędzając dzień nad jeziorem. Jutro na pewno powtórka! :-) W niedzielę wybrałam się wraz z rodziną na popołudniowy spacer do pobliskiej miejscowości, a mianowicie chodzi o Inowrocław. Odwiedziliśmy tężnie, zrobiliśmy zdjęcia i tak oto zleciał miło czas.. 

Okulary/VISCIOLAFASHION    Kurtka/SH     Bluzka/SH     Naszyjnik/CNSFASHION    Spodnie/ZARA    Torebka/GOFAVOR    Buty/WILADY
_________________________________

Over 1000 selected summer items on sale
Up to 70% off, from 07/01 – 07/07/2013
Here you go




33 komentarze:

  1. ładna torebka!! ; DDD

    zapraszam ,,

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zrób cos z włosami bo masakra...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ten zestaw!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały czas gdzieś podróżujesz. Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Błagam, oddaj tą kurtkę tam skąd ją wzięłaś, totalny niewypał, a pasek kolejna porażka. Modne okulary "na topie", koturny "na topie", wszystko "na topie" (choć i tak każda rzecz z innej parafii), ale te dwie rzeczy to naprawdę strach na światło dzienne wystawiać!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Twoje zdanie :) Mi to pasuje i będę to nosić, ANONIMIE :)

      Usuń
  6. bardzo fajny letni look@
    super okulary @

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzkę i okulary masz bardzo ładne ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. buty mam podobne, lubię jezdzić do inowrocławia tam zawsze jest przepieknie

    zapraszam do mnie http://sotheemily.blogspot.com ( też jestem z Bydgoszczy)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne buciki, mam bardzo podobne :))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna torebka i buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. okulary są po prostu fantastyczne:)) pozdrawiam obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. paseczek bym wyrzuciła, kojarzy mi się z takimi bazarkami sprzed lat jednak niestety :( ale całość super! kurtka klimatyczna, spodnie świetnie na Tobie leżą, buciki cuuuudneee!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna kurtka i świetne buty, całość wygląda fantastycznie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny zestaw! buty są rewelacyjne!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe buty! :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się bardzo podoba, zauważyłam, że lubisz prostym zestawom dodawać szyku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. buty, torebka, kurtka - boskie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fany set :)
    Miłego dnia!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  19. MUSZĘ mieć takie koturenki <3

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwacja za obserwacje ? ;* www.agatesfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajna stylizacja, buty i torebka najlepsze :)
    co powiesz na wspolna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń