sobota, 13 lipca 2013

HAND MADE

Już jakiś czas temu rozpoczął się szał na spódniczki ze sztucznej skóry. Teraz ten szał dopadł i mnie.. z drobnym wyjątkiem. Nie zakupiłam jej gotowej, a uszyłam. A wszystko zaczęło się od wypadu do miasta i spontanicznego zakupu tego materiału :) Następnie oddałam materiał do krawcowej (niestety nie mam aż takich zdolności abym sama mogła to uszyć:D), tydzień ii jest GOTOWA! Idealna zarówno na imprezy jak i na co dzień. Pogoda nie pozwala na pozowanie na dworze, ale mam nadzieję, że już niedługo się to poprawi :-)

 Spódnica/HAND MADE     Koszulka/LORDBALTIMORESHOP

36 komentarzy:

  1. ładne !!

    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna! I pewnie doskonale na Tobie leży ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest :) uszycie nie byłoby bardzo trudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie nie, ale jednak trzeba się trochę znać :D

      Usuń
  4. Hendmejd powiadasz? Podziw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna ta spódniczka :)

    zapraszam na mrożoną kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie mi się podobają takie spódniczki :3

    OdpowiedzUsuń
  7. ile wydalas na ten material? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Ja znalazłam jakiś czas temu podobny materiał i też będę prosić moją mamę żeby mi uszyła spódnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Ja znalazłam jakiś czas temu podobny materiał i też będę prosić moją mamę żeby mi uszyła spódnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam projektować i szyć, ale też muszę wyręczać się innymi, bo niedawno zepsuła mi się maszyna ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. rzeczywiście, bardzo zgrabnie uszyta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie to przemyślałaś, ja nie wpadłam nawet na pomysł, by zaprojektować taką sukienkę :) Wygląda jak nowa ze sklepu, świetnie wyszła :) / Ile kosztuje takie uszycie + materiał?

    obserwuję i pozdrawiam :*
    venuuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszt uszycia: 40zł, materiał: 17zł :)

      Usuń
  13. Ale masz świetny wygląd bloga ;* Jeśli masz ochotę na wzajemną obserwację, napisz u mnie ;D XOXO Malwina ♥♥♥

    http://la-petite-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne :)

    domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń