wtorek, 30 lipca 2013

FAV COSMETICS

Podkład/RIMMEL    Bronzer&Róż/ELF     Sypki puder/MARIZA     Tusze/MARIZA&RIMMEL    EYELINER/MISS SPORTY   Cienie/SLEEK    Pędzel/ELF   Balsam/NIVEA

Powyżej widzicie moje ulubione kosmetyki - jeśli chodzi o kolorówkę. To właśnie ich używam do codziennego makijażu. Wiadomo, że nie zawsze wszystkich na raz :-)
Co mogę wam najbardziej polecić? 
1. Tusz Rimmel - świetnie pogrubia rzęsy i starcza na baaaaardzo długo!
2. Bronzer&Róż - świetna sprawa 2w1 dodatkowo w opakowaniu jest także lusterko.
3. Balsam do ust od Nivea - doskonale nawilża i pięknie pachnie.



Stock what you in need in life :P
Over 1000 styles for choice from Romwe


Ponadto możecie być na bieżąco ze mną obserwując mnie na INSTAGRAM lub  FACEBOOK 
Jeśli macie jakieś pytania, śmiało możecie mi je zadać na ASK.

Buziaki 

22 komentarze:

  1. bardzo lubię paletki sleek i maselki nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kosmetyki, muszę sobie w końcu kupić ten balsam do ust :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ogólnie z kosmetykami to jestem noga :P Potrzebuję tusz, puder, i podkład ni i jakiś róż :P I to mój szałowy makijaż! :P cha cha cha
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. to masło do ust wygląda fajnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam puder w perełkach. Jest wspaniały i również nie odstępuję go na codzień ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś w końcu muszę wypróbować ten podkład ;). Z Rimmela bardzo lubię wake me up ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty nie potrzebujesz makijażu śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten eyeliner i naprawdę jest fajny :p

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. W jakiej cenie jest ten balsam do ust? :)
    Zapraszam
    http://x-it-never-ends-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze sobie mowie ze musze kupic ten balsam, a jak przychodzi co do czego to zawsze mam cos innego do kupienia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest ten balsam do ust z Nivea ;)
    Obserwuje i liczę na to samo ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. znam i lubię ten podkład z rimmela ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy wybór kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę i ja zrobić sobie taką listę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo, spróbowałabym tego balsamu! wygląda meeeega apetycznie <3

    OdpowiedzUsuń