wtorek, 23 lipca 2013

AZTEC LEGGINGS

Nigdy nie przepadałam za legginsami, moje nogi zawsze bardzo źle w nich wyglądały. Do czasu, aż znalazłam te, które widzicie na poniższych zdjęciach. Gdy ujrzałam je w sklepie od razu przykuły moją uwagę, mówię sobie.. ale to przecież legginsy. Jednak postanowiłam przymierzyć..  bardzo mi się spodobały i dlatego są już moje ♡ 

 Bluzka/LORDBALTIMORESHOP       Legginsy/PEPCO      Trampki/CONVERSE

______________

A na romwe promocja na legginsy..  ♡ 

Always lack of 1 pair of leggings in wardrobe.
Romwe leggings flash sale, all at $17.99!
Time: 23/7/2013-25/7/2013



36 komentarzy:

  1. Mam takie same legginsy, świetne są, a Ty wyglądasz ślicznie :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne legginsy, świetną masz figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z azteckich spódnica moda przeszła na legginsy widzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne legginsy :). W Pepco można czasami takie fajne rzeczy znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne legginsy! :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne legginsy, sama chętnie bym sobie takie sprawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwykle nie noszę legginsów, ale na te bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie <3

    zapraszam na tiramisu!

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w tych legginsach *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. nie kokietuj nas. masz takie zgrabne nogi, że nawet w tych wzorzystych legginsach dobrze wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. legginsy + bluzka - świetne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nóżki masz super! Luźno, wygodnie, fajnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Co Ty gadasz! Świetnie wyglądasz w leggach, super zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacja! obserwujemy? http://luyyyza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietnie wygladasz w tych legginsach, dobrze, ze je kupilas! :)))
    Super okulary xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne zdjecia :)
    Pomyslowo i fajnie :)
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna bluzeczka, ostatnio lubie takie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubię takie połączenia- świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę leginsy są śliczne:) a Ty super wyglądasz!
    Buziaki kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny luźny zestaw i legginsy wyglądają jak spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. całkiem fajne te leggi ;) mega zdj ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. chyba nie widziałam jeszcze takich conversow; p

    OdpowiedzUsuń