sobota, 29 czerwca 2013

SHINE BRIGHT

Dzisiaj postawiłam na jasne kolory. Dużo osób w poprzednim poście pisało, że nie może się doczekać stylizacji z tamtymi rzeczami. Dzisiaj macie okazję, na pierwszy rzut - spódnica. Wygodna, przewiewna i o delikatnym kolorze :-) Do tego dobrałam sweterek ze złotą nitką. Całość wygodna z nutką elegancji :) Kochani, jakie macie plany na wakacje? :-) Pozdrawiam! 

 Sweterek/ALLEGRO    Naszyjnik/GOFAVOR       Zegarek/CHEMJOY       Spódnica/DRESSLINK    Torebka/SUPERDODATKI

60 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie to wygląda, podoba mi się. :)

    Pozdrawiam,u mnie nowy post. http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja!
    Dziewczęca, ale nie przesłodzona :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Oii, jeden z moich ulubionych zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi sie podoba polaczenie sweterkow z lekkimi spodniczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie z nutką elegancji i przede wszystkim ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wpadłabym na takie połączenie ze sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie to połączyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna spódnica!
    plany? znaleźć pracę w... Bydgoszczy właśnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie, i cudowna spódniczka ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna notka! :)

    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabyś napisać jak zrobić zakupy w tym sklepie i ile szła do Ciebie przesyłka??:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naszyjnik i spódniczka, boskie!
    No i dojrzałam genialny zegarek! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko byłoby idealne gdyby torebka nie miała ćwieków ;) świetny zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie stylizacje :) swietnie wygladasz:) śliczna spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ci poszly matury;) ? ile % ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesliczna kombinacja. Bardzo kobieca i slodka
    Kisses
    Aga

    How to look good being sick?
    Follow me at bloglovin
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ale fajne zdjęcia, aż przyjemnie się na nie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz. Ten naszyjnik przykuł moją uwagę najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. spodniczka i okulary mnie zaczarowały :D świetne sa!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz ;) Zarówno spódniczkę jak i naszyjnik z wielką chęcią to bym ci ukradła ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna spódniczka. Cały zestaw naprawdę uroczy, czekam jeszcze tylko na stylizację ze sportową bluzką z ostatniego posta!
    + Też jestem z Bydgoszczy ;)
    Blog bardzo ciekawy, dodaję do obserwowanych.

    Pozdrawiam, Wiktoria
    www.letmerisk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna kolorystyka, fajny zegarek ;)

    Podrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie pastelowe połączenia.. Spódnica ma świetny fason;)
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna całość i kolorystyka, ale rzuca mi się w oczy strasznie pognieciona spódniczka, mam podobną.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prasowałam przed, taki materiał :)

      Usuń
    2. no widzisz, tak jak mi wtedy, co zauwazyłaś :D

      bardzo Ci w tym ładnie!

      Usuń
  25. Bardzo podoba mi sie sweterek :))
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. połączenie swetra i spódniczki wyszło Ci idealnie! A do tego cudowny naszyjnik ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz:) btw, ładny nagłówek *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. klasycznie i romantycznie,całkowicie na tak!<3

    OdpowiedzUsuń
  29. Blog świetny... chyba muszę zaglądać tu częściej ;)

    Życzę udanych wakacji i zapraszam do mnie:
    http://la-petite-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz fantastycznie, tak delikatnie. Pastele jak najbardziej Ci służą :)

    OdpowiedzUsuń
  31. spodniczka swietne wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  32. przepiekny naszyjnik! widac, ze zadbalas o kazdy szczegol tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  33. Przecudna stylizacja! Podbiła moje serce na dobre! Zegarek- prześwietny! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne połączenie spódniczki ze sweterkiem ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny zestaw, spódnica jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. uroczo wyglądasz! naszyjnik bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładna pastelowa całość :)

    OdpowiedzUsuń
  38. mam taki sam sweterek tylko beżowy! :)

    ładnie ;*

    OdpowiedzUsuń