wtorek, 11 czerwca 2013

REST

Dzisiejszy outfit 'działkowy', swobodny.. na luzie :) Tak ubrana odpoczywałam na działce w zeszły weekend, gdzie towarzyszyła mi piękna pogoda ;-) Duży kapelusz już od dawna miałam w planach zakupić i stało się! Dorwałam taki, idealny na lato, gdzie? W auchan, za ile? Za całe 9 zł ;-)  Także od pewnego czasu mam manię na kolor różowy i w związku z tym w moje posiadanie wpadły sandałki! :) Podsumowując dzisiaj wydanie w wersji różowa JA :)

 Kapelusz/AUCHAN     Naszyjnik/GOFAVOR    Top/BERSHKA    Spodenki/CHICNOVA      Sandałki/CCC    Torba/DRESSLINK 

30 komentarzy:

  1. ładnie|!!

    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodenki w pieski urocze :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super się prezentujesz.
    Bardzo ładny ten róż;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz słodziutko. ślicznie Ci w różu. :)
    piękny kapelusz, wyobraź sobie ja kupiłam ostatnio w biedronce(!) tak piękny, że aż sama uwierzyć nie mogę i to za 18 zł!

    zapraszam do siebie!
    catwalklove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ale malutkie misiątko masz! a szorty genialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. 9 zł? Jestem w pozytywnym szoku :) mega wygladasz ;) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka ty piękna jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ło to bardzo tanio, jak za taki piękny kapelusz :) Ta torebka <3 No uroczo wyglądasz w tym różu, więc kolor się nam nie znudzi :* Mam pytanko nie obcierały cie buciki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie ;)
    Słodki prosiaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo spodobał mi się twój naszyjnik <3 jest po prostu cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ładnie, świetne szorty i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw idealny w letnie,upalne dni :)
    Bardzo ładna torebka i sandałki :)

    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki słodziak! <3
    Śliczne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz, bardzo fajny look!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękna torba oraz kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjne spodenki <3 wyglądasz świetnie! a ostanie zdjęcie mi się strasznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne spodenki - a cały outfit po prostu uroczy :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  19. Również jesteś śliczna i masz mega stylizacje:) dodaje do obserwowanych, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw :) I buziaki dla świniaczka :DDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Boski wyglądasz, tak kolorowo wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Lo! Różowy. Słodko. :D I na luzie, ale stylowo.

    OdpowiedzUsuń