niedziela, 16 czerwca 2013

RED ELEGANCE

Wydaje mi się, że szał na paski zaczyna mijać.. lub już minął. Były różne możliwości wyboru 'pasiastej ' rzeczy. Do mnie trafiła ta elegancka koszula. Zestawiałam ją jakiś czas temu ze spodniami, więc dzisiaj przyszedł czas na spódnicę :-) Bardzo lubię kolor czerwony.. aby była to czerwona elegancja postanowiłam ubrać buty na wysokim obcasie, które nie miały jeszcze okazji się z wami poznać. Jak większość z was wie obserwatorzy za jakiś czas mają zniknąć, dlatego zachęcam do obserwowania mnie na bloglovin :) Tymczasem.. wyjeżdżam, więc do czwartku. :*


 Koszula/SHEINSIDE    Spódnica/ALLEGRO     Torebka/GOFAVOR      Buty/CCC



$19.99 Flash Sale on 200 Crazy Leggings
Valid dates: 06/18 – 06/20/2013



29 komentarzy:

  1. Wglądasz nieziemsko! Wszstko idealnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula zdecydowanie na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wybrałam tą pasiastą koszulę :) Piękne wszystko się komponuje na tle tej czerwonej ściany <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz prześlicznie, połączenie czerwonej spódnicy z koszulą w paski jest idealne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie!
    zapraszam,

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula<3
    Stylizacja jest.... niezwykła **

    OdpowiedzUsuń
  7. wow you look so cute dear!
    really like your style :)
    Wish you a beautiful Sunday and a nice evening <3

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie paski dalej są numerem 1

    boska stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie i gustownie wyglądasz!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. paski może i przemijają - ja swoich nadal nie ubrałam a kupiłam już jakiś czas temu :) wciąż czekam na odpowiedni nastrój bo dla mnie to się liczy a nie "moda na...." i potem koniec. Ślicznie dopasowałaś kolor spódnicy do koloru tła.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie! bardzo podoba mi się takie połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie widziałam Cię jeszcze takiej eleganckiej! pięknie 8-)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna, klasyczna stylizacja z mocnym kolorem! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka torba "chodziła mi po głowie" kiedyś ;)) Ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiedziałabym, że chyba trend na paski jeszcze nie odchodzi w zapomnienie. Teraz chyba razej takie szerokie pasy bardziej rządzą, czy jakieś "wstawki paskowe" :))))

    A Twoje połączenia tej koszuli z czerwoną spódnicą jest cudowne. Naprawdę pięknie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz idealnie! Piękna koszula i świetne połączenie ze spódnicą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi sie to polaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. slicznie, pasuje Ci ta koszula bardzo1!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny outfit :) Cudna jest ta czerwona spódnica ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podoba mi się ta Twoja torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oo bardzo podoba mi się ten outfit! :) szczególnie koszula

    OdpowiedzUsuń