wtorek, 25 czerwca 2013

RAINBOWS

Za oknem deszcz, a u mnie na zdjęciach słońce. Zdjęcia ze słonecznej niedzieli.. robione w Poznaniu. Udałam się tam, aby wziąć udział w wydarzeniu 'NOC KUPAŁY' było to magiczne widowisko.. tysiące lampionów unoszące się ku niebu :-) Niestety nie mam żadnych zdjęć, ponieważ zapomniałam wziąć aparat (brawa dla mnie). Takie zestawy jak ten poniżej są idealne na upał i podróże. Bawełniany t-shirt, krótkie spodenki i sandałki - nie ma nic prostszego i wygodniejszego. 

 Bluzka/IMOMOI        Spodenki/H&M      Sandałki/AVANGARDSHOES

 ________________________

Flash Sale! Up to 70% off on summer items!
Valid from 25/06/2013 – 27/06/2013


42 komentarze:

  1. ciekawa bluzeczka:)
    pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluzka! Noc Kupały.. cudowne widowisko, ale mi nie było dane się tam znaleźć ;< ale na moim weselu będą lampiony, więc to nadrobię! Takie moje postanowienie ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne rękawki ma ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluzka, cały zestaw bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w Szczecinie też były lampiony... mega widowisko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. kwitnaco wygladasz w tej bluzeczce!
    zestaw idealny na upalne dni!
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się twoja bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny codzienny look ; D



    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. koszulka <3 wyglądasz cudownie i tak prosto, ale ładnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny i prosty zestaw.
    Czyli tak jak lubię najbardziej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam zamawiać tą koszulkę, jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. 5 zdjęcie jest cudne <3
    bluzka świetna :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. hej, podoba mi się Twój blog :)
    Ja dopiero zaczynam przygodę ze swoim, mam nadzieje, że wpadniesz też do mnie:
    http://pretaporte-and-more.blogspot.com/
    Serdecznie zapraszam ;)


    Polecam wziąć udział w konkursie, który widnieje u mnie w poście.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja ;)
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzka rewelacyjna!!! sandałki też mi się bardzo podobają :)
    w ogóle cała wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ej ta bluzka jest genialna! im lovin it! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw - bluzka jest piękna :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie codzienne, luźne zestawy sprawdzają się w upalne dni!

    OdpowiedzUsuń
  19. koszulka jest idealna! ale mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  20. zakochałam się w bluzce :D
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja.
    Wszystko idealnie ze sobą pasuje. Kolory i fasony. Jestem zdecydowanie na TAAAKKK <3

    Serdecznie zapraszam do mnie,
    Pozdrawiam Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodenki mi się strasznie podobają:D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna koszulka! zapraszam do mnie na słodką biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń