niedziela, 23 czerwca 2013

PAPER DOLL

Po pierwsze takie zestawienia lubię zdecydowanie najbardziej. Po drugie to już kolejny post ze spódnicą, na upały preferuje najbardziej właśnie takie ubiory na luzie, przewiewne. Spódniczki sprawdzają się w 100%. Po trzecie buty.. koturny, pomimo swojej wysokości to są najwygodniejsze buty(jeśli chodzi o wysokie buty) jakie do tej pory miałam. Generalnie wolę koturny niż szpilki, bo są o wiele stabilniejsze, ale te przeszły  same siebie <3
Co więcej? Odpoczywam sobie... a w piątek wyniki matur.

 Koszula/ZARA      Spódnica/SH     Torba/LOPO     Buty/WILADY

24 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz! :)) Buty to prawdziwe cudo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne połączenie !
    koszula jest genialna :)
    +obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula cudowna!!!! Kwiaty, kwiaty! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie!!! ; ]


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buty! Od jakiegoś czasu na takie poluję, ale nigdy nie ma mojego rozmiaru :C
    Zestaw bardzo dziewczęcy, letni, lekki :) Zdecydowanie nie moje klimaty, ale Tobie pasuje idealnie :)
    Pozdrawiam!
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie, całość bardzo mi się podoba ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz:)
    Bardzo ładne buty.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz ślicznie :) Bardzo pasują ci takie kolory :) A w butach się zakochałam, chętnie bym ci je ukradła. Można wiedzieć ile mają cm? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega zestaw i śliczna buźka!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o rany, mam podobne buty tylko, że czerwone, na sprzedaż :D Wyglądasz super, ta koszula mi się szczególnie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz :)
    viliann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna stylizacja! Buty są prześliczne c: Dziękuję za komentarz. http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. połączenie spódniczki i bluzki idealne! Przepiękne buty ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne buty! ♥ Kocham ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w bluzce i w butach. Cudne są <3

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń