czwartek, 13 czerwca 2013

ON THE RIVER

Dzisiaj zdjęcia prosto z nad bydgoskiej Brdy :) Okazję bycia na starym rynku trzeba było wykorzystać i oto są efekty. Zestaw wygodny, na luzie.. idealny na zakupy czy właśnie wypad na spacer. Zwiewna koszula to coś, co w takie ciepłe dni jest bardzo przydatne! Do tego oczywiście duża torba, bo przecież musi zmieścić... wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy, jak np. aparat :-)

 Okulary/FIRMOO   Naszyjnik/CNSFASHION    Koszula/AHAISHOPPING    Treginsy/SH   Torba/AFWSHOP

33 komentarze:

  1. bardzo ładnie :) koszula faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna stylizacja, wyglądasz ślicznie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kolor balerinek:)
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw! Koszula i naszyjnik super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie! Świetna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz zjawiskowo! Zdjęcia też są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie również wpadła w oko koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula wprost genialna, wychodzi na pierwszy plan co wygląda doskonale :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula w pieski absolutnie mnie zaczarowała :) Fajnie pewnie będzie też wyglądała ze spódniczką. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, własnie uświadomiłam sobie, że chyba nigdy nie byłam w Bydgoszczy. :)
    świetnie wyglądasz, Twoja koszula bardzo mi się spodobała! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna koszula! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam identyczną koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż za urocza koszula w psiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. koszula śliczna :) super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz naprawdę ładnie w tym stroju!!:) Bardzo mi się podoba!!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niebieski najlepszy kolor ;-) Ubiór w sam raz na taką pogodę!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawa koszula :)
    świetny luzacki look

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna stylówka! Koszula i torebka bardzo mi się podobają:)

    U mnie na blogu rozdanie, zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna koszula !

    U mnie nowy post, zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna koszula ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń