czwartek, 27 czerwca 2013

NEW IN

Co jest najlepsze na poprawę humoru? Oczywiście, że zakupy. Zarówno te internetowe jak i stacjonarne. Dlatego też dzisiaj chcę wam pokazać moje nowości. Bluzka, spódniczka no i.. buty :-) Bluzka z numerem pochodzi ze sklepu ROMWE i zapewne mieliście okazję zobaczyć ją już na kilku blogach. Nic dziwnego.. mnie także urzekła i zapragnęłam ją mieć u siebie. No i jest! Spódniczka, o takiej myślałam już od dawna. Ma świetny krój, kolor - idealny na lato. No i leży bardzo fajnie. Pochodzi ze sklepu DRESSLINK.

 Spódnica/DRESSLINK      Bluzka/ROMWE


Buty, typowo letnie, odkryte. Właśnie o takie mi chodziło, żeby były na obcasie i były wygodne. Do tego kolory, które uwielbiam - czarny&czerwony 

Buty/SKLEP PRIV

46 komentarzy:

  1. buty genialne:o reszta zakupów zresztą też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie zżera ciekawość jak napisałam:D boję się tylko czy polski zdałam:o

      Usuń
  2. fajna bluzka :) czekam na stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no no jakie mamy tu ładne skarby :) buty mnie urzekły! i muszę przyznać ze numero-stylia też mnie dopadła i też już mam swoją neonowa bluzkę z numerkiem :) nie umiem się doczekać twoich stylizacji z tymi ciuszkami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne buty *.*
    makelifecrazier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci tej koszulki ;) świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie ciuszki <3 wszystko mi się podoba :)
    Zapraszam do mnie na bloga do wzięcia udziału w konkursie ;) zorganizowanym z Butikiem LOLA :)

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne rzeczy \~!! :))


    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne nowości. buciki są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się najbardziej spodobały te BUTY <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy. Śliczna spódniczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te buty...Hmmm,są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zakupy:) spodobał mi się Twój blog, dlatego dodałam go do obserwowanych:). Jeśli masz ochotę gorąco zapraszam do odwiedzenia mojego myloovelyfun@wp.pl Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty mnie urzekły, a spódnica ma bardzo ładny kolor. :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. spódnica wygląda na bardzo ciekawą! czekam na stylizacje z nią. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam spódnice i ta jest też piękna <3 buty też super;))
    Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty robią wrażenie na prawdę

    OdpowiedzUsuń
  18. zakochałam się w tych butach ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty mega mega mega genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. bluzka z numerem- najlepsza :):)
    ciekawe nowosci, buciki odwazne!

    OdpowiedzUsuń
  21. mam podobną spódniczkę, butki super:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystko chciałabym mieć, idealne rzeczy:* czekam na stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  23. co za świetne zakupy. uwielbiam takie spódnice ;) bluzka z romwe też świetna :)
    catwalklove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzka mi się najbardziej podoba z twoich łupów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na jakiś outfit , spódniczka i bluzka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jesteś tegoroczną maturzystką? gdzie wybierasz sie na studia ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za wizytę, super naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  28. cudne rzeczy! bardzo podoba mi się koszulka! :)

    OdpowiedzUsuń