wtorek, 4 czerwca 2013

MINT

Jestem, jestem! Dość długi zastój na blogu, więc czas na nowy post :) Pojeździłam trochę po Polsce, więc teraz czas wziąć się za regularne posty na blogu. Stylizacja wygodna i na luzie, eleganckim dodatkiem jest tutaj naszyjnik. Jednak całość utrzymana w sportowym wydaniu :)) Koszula niestety ma taki materiał, że się strasznie gniecie pomimo wcześniejszego prasowania.

 Okulary/DRESSLINK      Koszula/PERSUNMALL       Naszyjnik/GOFAVOR       Spodnie/NO NAME    Trampki/CONVERSE

__________________
  Over 1000 styles with up to 70% off
  Valid date: 06/01~06/07/2013


20 komentarzy:

  1. jedno słowo: perfectly!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie; D


    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw:). Boska koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gniecie sie, coz..ale ma swietny kroj i kolor! Super dobralas maxi-naszyjnik do sportowego dolu stroju! Bardzo mi sie podoba takie polaczenie.Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz :) śliczna koszula

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula ma cudowny kolor. Wyglądasz ślicznie :D. Naszyjnik jest cudowny i świetnie przykuwa uwagę :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny, wygodny look :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mietowa koszula jest stworzona dla Cb, wiesz?:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie wyglądasz :))
    koszula jest boska!

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny naszyjnik i fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny, prosty look, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam także bluzeczkę z takiego materiału, tyle, że granatową i bardziej widać :)
    jestem na tak :* choć zrobiłabym z łańcuszkiem coś, może jakiś lżejszy ;)

    OdpowiedzUsuń