piątek, 7 czerwca 2013

MAXI DRESS

W takim wydaniu jeszcze nie mieliście okazji mnie zobaczyć. Dlatego, że po raz pierwszy mam na sobie maxi sukienkę i powiem wam, że taka długość mi odpowiada :) Jakiś czas temu prosiłam was na moim fan page'u o pomoc dotyczącą wyboru sukienki. Padło na tą, którą zobaczycie na poniższych zdjęciach. Myślę, że był to trafny wybór, jest świetna :-)! Korzystając z okazji, że w końcu wyszło kilka promieni słońca, udałam się na zdjęcia. Mam nadzieję, że taka pogoda się utrzyma! I jak wam się podobam w takim wydaniu? 

 Okulary/H&M     Sukienka/SHEINSIDE      Bransoletki/PERERA     Torebka/ROMWE     Sandałki/AVANGARDSHOES

41 komentarzy:

  1. ślicznie!!


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz :) bardzo sympatyczny blog!
    ps tez jestem z Bydgoszczy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka długość to mindi. Maxi jest do ziemi, bądź do kostek chociaż. Zdecydowanie nie za kolana.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka, bardzo ładny wzór :) sandałki też prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka, jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałam zamówić tą sukienkę, ale bałam się, że będzie słabej jakości. Teraz widzę, że jest super, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka i sandałki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem na etapie poszukiwania swojej maxi:) slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz! Sukienka jest bardzo ładna i fajnie, że dobrałaś do niej delikatne sandałki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam podobną! tylko białą <3 ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba wolałabym, żeby była do kostek. :P Ale fakt, jest śliczna, górę ma cudowną <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia!! Przepraszam za prywatę ale potrzebuje pomocy w rozreklamowaniu FrontPage https://www.facebook.com/pracowniaODE
    Bardzo mi na tym zależy, to pracownia mojej koleżanki, pewnie każdy z Was wie jak początki potrafią być trudne, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie:) Mam podobne okulary, tyle, że niebieskie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się w tej sukience!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka ma piękną górę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też polubiłam maxi ostatnio ;-) ale jakie sandałki masz urocze!

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku jaka piękna jest ta sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna sukienka, a sandałki są cudne!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Wyglądasz rewelacyjnie, świetny look!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi sie podoba, genialna góa:)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam Cię tu, piękna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękna sukienka! I sandałki ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz :) Urocze sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne połączenie! Mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz, a sukienka jest cudowna! ;)
    W wolnej chwili, zapraszam:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. czuję lato patrząc się na te zdjęcia. wyglądasz pięknie :)

    catwalklove.blogspot.com
    zapraszam+ obserwuje

    OdpowiedzUsuń