środa, 5 czerwca 2013

BLACK & PINK

Dzisiaj nieco inaczej, bo postanowiłam założyć sukienkę. Jest ona bardzo delikatna i zwiewna, ponieważ jest wykonana z koronkowego materiału. Do czerni postanowiłam dobrać różowe dodatki w postaci naszyjnika i torebki. Myślę, że całość sprawdza się nieźle :)) Poniżej na zdjęciach macie okazję zobaczyć moje (dużo krótsze) włosy.. czekam aż odrosną :) Czekam także na piękna pogodę! Buziaki :-*.

 Okulary/DRESSLINK    Naszyjnik/CNSFASHION     Kurtka/SH     Sukienka/AHAISHOPPING      Torebka/DRESSLINK    Buty/PANTOFELEK24

40 komentarzy:

  1. Cudna sukienka mam zamiar taką kupić tylko że niebieską:)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. kobieto, uwielbiam Twój styl ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest powalająca ;))


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna torebka! Sukienka również prezentuje się wspaniale;)
    A w tej długości włosów jest Ci bardzo ładnie, chociaż doskonale znam ten ból po ścięciu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaardzo podoba mi się ta torebka ;> Ale juz Ci to chyba mówiłam ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mi się podoba, wszystko dopasowane, torebka i sukienka prześliczne :)
    Jestem na tak w 100% :*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sukienka; DD




    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! podoba mi się ten look i to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, ze do tej czarnej sukienki dodalas kolorowe dodatki!
    super wszystko razem sie komponuje
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz przepięknie i niezwykle stylowo:) Super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna sukienka i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. jak patrzę na Twoje zgrabne nogi to dochodzę do wniosku, że powinnam ćwiczyć z Mel B chyba "trochę" częściej :D Fajna sukienka, wyglądasz bardzo kobieco i delikatnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Duuużo lepiej bez tej kurtałki :) Fajne lordsy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się że do mnie wpadłaś. Zaglądaj proszę częściej i zostaw ślad po sobie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great outfit - and great blog too. Please stop by my shop about little black dress when you have time. Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna torebka,choć nie wiem czy bym się odważyła taka kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojejusiu, ale jesteś śliczna ;-) piękna stylizacja! ;O <3 więcej takich połączeń! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post ;-)

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna kiecka, bardzo ładnie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna sukienka, mam słabość do takich koronkowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. zachwyca mnie torebka i naszyjnik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna sukienka i buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciesz się bardzo ,ze odwiedziłaś mojego bloga bo dzięki temu ja jestem u Ciebie i bardzo mi się tu podoba, jeszcze wrócę bo już sobie obserwuję :)
    dziękuję za miły komentarz i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw, bardzo podoba mi się kolorowy akcent w postaci torebki :)

    OdpowiedzUsuń