środa, 1 maja 2013

WHITE JACKET

Hello May, please be good!

Pogoda na majówkę wyśmienita, więc korzystajcie! Ja niestety swoją majówkę spędzę w towarzystwie książek, ale już niedługo, bo w czerwcu.. wszystko to nadrobię! Dziś mam dla was zestaw. Marynarkę połączyłam z t-shirtem i trampkami. Nie koniecznie musimy marynarkę kojarzyć z elegancją ja właśnie dzisiaj temu zaprzeczyłam i tak oto powstała ta stylizacja. Jakie są wasze opinie? Podoba się? 

 Marynarka / AHAISHOPPING      Okulary / CHOIES      T-shirt / RESERVED       Zegarek / DW     Spodnie / C&A        Trampki / EFASCINO


Marynarka ze zdjęcia powyżej może być Twoja!

51 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tej marynarce! :)) Obserwuje i zapraszam do mnie, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw choć buty do mnie nie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna marynarka, świetny kontrast :)

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie mi sie podoba, wyglądasz rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. marynarka jest przecudna!:) muszę o nią powalczyć!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudownie wyglądasz :) Ten żakiet pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, a najbardziej podoba mi się ten piękny kolorek marynarki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarka według mnie jest świetna, kolor spodni również. Podoba mi się całość:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny żakiecik ; D

    zapraszam .


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mi się podoba!
    Jesteś naprawdę ładna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz, rewelacyjny kolor spodni, fajnie współgra z białą marynarką:) A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie także oczarowała marynarka, prosimy o zestawienie bieli i czerni :D Więcej takich :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też lubię marynarki w bardziej sportowym wydaniu :) wyglądasz świetnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że jednym będą się podobać innym mniej lub w ogóle :-)

      Usuń
  15. Wszystko pięknie i ładnie- ale te okulary:-) nie wiem- jakoś do mnie nie przemawiają te kwiatki- jak z bazaru:P
    Ale reszta całkowicie przypadła mi do gustu- ubrałabym się w to bez wahania:* Jesteś bardzo ładna i masz cudowne włosy.

    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi się ta marynarka :) jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie bo kolorowo i estetycznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. marynarka cudo <3
    i ogólnie cały set super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny klasyczny zegarek! :D
    zapraszam:http://wardrobeordinarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie stylizacja jak najbardziej na tak ;)
    Świetne zestawienie marynarki z t-shirtem :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna marynarka ! Podoba mi się połaczenie jej z sportowymi butami, zupełnie nie w moim stylu ale ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny żakiet i piękne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawe masz okularki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. MARYNARKA SUPER;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja, zauroczyły mnie okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnee :) Tylko te okulary mnie wkurzają :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja b.fajna ;] Sama lubię łączyć w ten sposób elegancką marynarkę z t-shirtem ; D A i kolor spodni ładny <3

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz, bardzo fajny zestaw. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. marynarkę masz cudowną! świetnie się komponuje z bluzeczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba Twój najlepszy zestaw :D Jestem oczarowana marynarką, t-shirtem i okularami <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz ;)
    Bardzo fajna marynarka!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Marynarka świetna. Najbardziej podobają mi się okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super ta marynarka!:)
    Bardzo w moim guście.
    U mnie niestety majówka bardzo deszczowa.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. marynarka świetna, ale mnie totalnie zauroczyły okulary! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. slodkie okulary i trampki :) stylizacja bardzo fajna i bardzo wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. marynarka i wgl cała stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  37. fajnie to połączyłaś ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny zestaw ;*
    sandi-sandii.blogspot.com Obserwuje już, a ty? ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta marynarka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń