niedziela, 19 maja 2013

STAY THE NIGHT

Zdjęcia przy zachodzie słońca i w ciekawym miejscu mają swój urok :) Nie mogłam z tego nie skorzystać. Dzisiaj nie co inaczej, bo ubrałam sukienkę. Po raz pierwszy macie okazję zobaczyć mnie w kapeluszu. Już od dawna miałam ochotę na zakup jakiegoś i tak się stało. W mojej szafie posiadam już dwa egzemplarze! A to na pewno nie koniec, marzę o czarnym z dużym rondem. Okulary typu wayfarer uwielbiam! Z resztą inne modele średnio do mnie pasują, także zazwyczaj wybieram tylko te :) Posiadam 4 pary w różnych odcieniach. Jednak jak wiadomo najlepsza jest klasyka czyli czerń i takie też widnieją w dzisiejszym zestawie. Naszyjnik był bransoletką, lecz moja dłoń się w nią nie mieści, więc wykombinowałam coś takiego! Sklep romwe ma dla was świetną okazję, sprawdźcie na dole :) Natomiast TA piosenka idealnie przypomina mi o wakacjach, które rozpoczynam już w czwartek :)

 Kapelusz/DRESSLINK      Sukienka/ZARA      Okulary/DRESSLINK     Naszyjnik/CHEMJOY   Bransoletki/PERERA       Sandałki/AVANGARDSHOES



 OUTLET FLASH SALE
30%80% off, FREE gift on orders over $30
Valid from 5/21/2013 – 5/23/2013

39 komentarzy:

  1. Ładnie. Kapelusz przywołuje we mnie chęć odpoczynku wakacyjnego oczywiście, ale muszę jeszcze trochę poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Kolory idealnie do siebie pasują, a ten kapelusz mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna sukienka. *.*

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i dobrze , że skorzystałaś, zdjęcia naprawdę ładne :)) Sukienka mi się podoba ;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna, letnia stylizacja :)
    Świetny kapelusz ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz super!
    baardzo ładna sukienka i kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor sukienki, fantastycznie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie ;))


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta sukienka, koronka i ten kolor- super.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie są przepiękne i czarujące. Sukienka jest prześliczna, bardzo Ci jej zazdroszczę, cudowny kolor :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz tak uroczo ! :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny look! Już nie wiem, czy bardziej podobają mi się sandałki czy sukienka ;)

    Zapraszam do mnie:
    www.madamepoupee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna sukienka, dobrze w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie się wkomponowałaś w tło :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie , że dodałas ten kapelusik!!:

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna sukienka!! Ślicznie w niej wyglądasz! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wyglądasz w tym kolorku;)
    Jednak mnie urzekły buty;) Są naprawde piękne;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna sukienka :)
    Fajnie wyglądasz :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurde, gdzieś mi umknął ten post! :D Wyglądasz bosko w tej sukience kochana :* No i najważniejsze... tyłek zakryty :D A sandałki są bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocza stylizacja ! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna sukienka, wyglądasz fantastycznie, uwielbiam koronkowe sukienki, są takie delikatne i dziewczęce dodają nam takiego wdzięku, Twoja ma wyjątkowo ciekawy kolor i fason a dzięki katance jest wygodna i zestaw nadaje sie na każdą okazje.

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna sukieneczka i kapelusik, idealny zestaw!!!
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękne zdjęcia. Sukienka urocza :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześlicznie wyglądasz w tym zestawie :) Tak wiosennie i kolorowo :) Bardzo mi się podoba :)Wszystko świetnie się ze sobą komponuje :) I do tego te cudne dodatki <3.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    P.S. Jeśli masz ochotę to zapraszam do cię do wzięcia udziału w giveawayu na naszym blogu, w ktróym możan wygrać okulary przeciwsłoneczne( http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway.html )

    OdpowiedzUsuń