piątek, 10 maja 2013

POWER OF COLOUR

Cześć. Po zaciętym, trzydniowym boju przychodzę do was ze stylizacją. :) Mam nadzieję, że podołałam tym egzaminom, w poniedziałek już kolejny, ech ;-). Ale jeszcze tylko 3! Dobrze, że pogoda na dworze uległa przemianie i nie jest aż tak gorąco, no to przyjdzie jeszcze czas. Dziś postawiłam na kolorowe dodatki, a mianowicie koszulkę w serduszka, bransoletki i okulary. Myślę, że całość dość ciekawie się komponuje. Ubrałam również trampki, które mieliście okazje już widzieć, jednak tym razem pokazuje je w innym wydaniu. Zwróćcie też uwagę na mój nowy zegarek z PANDĄ! Jest cudowny :) Jak wam się widzi? Przypominam, że trwa konkurs do poniedziałku. Wygraj torebkę :)!

 Koszula/TIDESHE    T-shirt/OASAP      Naszyjnik,zegarek/CHEMJOY      Spodnie/TKMAXX   Torba/YESWALKER    Trampki/EFASCINO 

45 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz! Urocza koszulka! <3
    Zapraszam Cię na konkurs u mnie - do wygrania okulary!

    http://i-am-sylawia.blogspot.com/2013/05/firmoo-sunglasses-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jesteś :) bardzo podoba mi się zestaw, są kolory, ale nie jest jakiś kogel mogel, że wszystko zmieszane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziaszny ten zegarek :3

    OdpowiedzUsuń
  4. T-shirt w serduszka jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulka w serducha wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  6. podobne trampki widziałam na czas na buty :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się całość, ale bluzka podbiła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka i zegarek - niesamowicie urocze!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz prześlicznie, a zegarek to hit!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, mam podobną koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja ^^
    Masz śliczne włosy!

    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. słodka bluzeczka a koszula świetna też poszukuję czegoś w tym stylu ale jeszcze na taką nie trafiłam.
    POzdrawiam i zapraszam do mnie na nowego posta ze stylizacją
    http://thisisastylishworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, trampki pierwsza klasa!:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. super! ;_)



    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna bluzka i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. koszula jest piękna, uwielbiam jeansowe góry i mam ich w swojej kolekcji chyba z 10 ... poza tym kolory na bluzce i na okularach według mnie idealnie pasują do Twojego egzotycznego typu urody ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. t-shirt i koszula genialnie ze sobą wyglądają! świetny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoją koszulę i torebeczkę lubię bardzo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszulka w serducha jest rewelacyjna. Wszystko tutaj doskonale się uzupełnia :))

    OdpowiedzUsuń
  20. ta bluzeczka jest przepiękna, chętnie bym taką założyła! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. super zdjęcia, aa look ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz <3 koszula jest genialna <3 uwialbiam jasny jeans ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. HEY LOVED UR POST

    WOULD U LIKE FOLLOW EACH OTHER WITH BLOGLOVIN? I ALREADY FOLLOWED U

    http://shopaholiclama.blogspot.c...
    http://www.stylosis.com/
    http://bloglovin.com/
    http://instagram.com/shopaholic11

    Much♥
    Twinsladybug

    OdpowiedzUsuń
  25. torba wpadła mi w oko, pięęękna jest

    OdpowiedzUsuń
  26. Bluzeczka idealnie łączy się z kurtką, śliczny zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja, szczególnie bluzka ; )
    Pozdrawiam ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super;) trzymam kciuki za matury

    OdpowiedzUsuń
  29. super koszula i dodatki;) propsy;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Maaaaaasz taką śliczna urodę ;)
    Całość jest genialna :)!
    Zapraszam do mnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem zachwycona bluzeczką :D Jest prze śliczna :D

    OdpowiedzUsuń