czwartek, 23 maja 2013

NEW IN / MUST HAVE

Hej kochani! Obecnie jestem już po maturach także przede mną mnóstwo wolnego czasu, zabawy, więcej notek :-))) i relaksu! Dzisiaj przychodzę do was z postem z moimi nowościami, które nagromadziłam przez ostatni czas. Jest to tylko kilka rzeczy, ale jak wiadomo każda z osobna wywołuje uśmiech na mojej twarzy. Okulary, naszyjniki, torebka, kapelusz i buty.. wszystko czego mi trzeba! :))) Bez zbędnego gadania, sami zobaczcie. :)) Co wam się najbardziej spodobało? Poniżej przedstawiam wam także moje 'must have' ze sklepu persunmall. Was zostawiam ze zdjęciami, a sama idę leniuchować. :*

 Okulary/VISCIOLAFASHION    Kapelusz/AUCHAN      Torba/LOPO      Naszyjniki/GOFAVOR      Butki/DRESSLINK

 Moje must have to.. 

Bluzka/KLIK  Spódnica/KLIK  Torba/KLIK  Buty/KLIK

33 komentarze:

  1. te buty 'must have' cudowne! i okulary świetne, sama chętnie bym takie nosiła przez całe wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. neonowa spódniczka wygląda niesamowicie, ja swoje Ray-Bany kupiłam przez internet i wyglądały niemalże identycznie ;d Takie samo etui itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam słomiane kapelusze

    OdpowiedzUsuń
  4. okulary, naszyjniki torebka aaah <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik i kapelusz najlepsze :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są meeega! :D:D Świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. okulary - klasyczne i najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko bym przygarnęła!!!!

    Dawna Justynaa (justyna-life.blogspot.com), teraz Shiny Lady (shinylady.blogspot.com), zapraszam już na nowy blog!

    OdpowiedzUsuń
  9. biały naszyjnik jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o, dużo nowości, czekamy na zestawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne rzeczy :) mast have takze mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. również zakupiłam ostatnio identyczne okulary są boskie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Okulary i naszyjniki genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  14. za ile kupilas okularki :) ?

    OdpowiedzUsuń
  15. I adore your blog! Following you now on :) GFC, hope you visit me and if you like Follow back so that we can stay connected!
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Loved your blog and will come back for sure!

    Oh, I just started following you by the way! Hope you come by my blog! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it?

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Okulary i kapelusz- pierwsza klasa!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjęcia! Warszawa to naprawdę cudowne miasto:)
    śliczne oksy!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. zapraszam ponownie do Wawy:D

    OdpowiedzUsuń