poniedziałek, 13 maja 2013

MART OF CHINA


Powyżej widzicie rzeczy, które totalnie mnie zauroczyły! Każdą z nich z chęcią widziałabym u siebie! Czarne, klasyczne szpilki to taka rzecz, której (może to dziwne) ale nie posiadam w swojej kolekcji. Z kolei te drugie z kolcami są świetne. Bardzo by się sprawdziły w połączeniu z różnymi stylami. Przejdźmy do torebek, ta zielono-brązowa doskonale nadawała by się wtedy, kiedy nie chcemy brać dużej torebki a potrzebujemy wziąć kilka rzeczy, telefon czy portfel. Natomiast różowo-neonowa zapewne przyciągnęłaby nie jeden wzrok na ulicy! Sukienka idealnie by pasowała na letnie wieczory w połączeniu z klasycznymi sandałkami   A bluzka, baskinka to coś co od dawna chciałam mieć a wciąż nie mam! Wszystkie ubrania znajdziecie TUTAJ. Wpadło wam coś w oko? Chwalcie się! Przypominam o KONKURSIE, który trwa do dziś do północy! :)) Ostatnia szansa aby się zgłosić i wygrać wymarzoną torebkę :) Miłego wieczoru kochani

21 komentarzy:

  1. Buty z kolcami i sukienka malinowa mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nam tez przypadla ta torebka bezowo-mietowa ;)
    pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;)
    + obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baskinka fajna :)

    Ale niestety, baskinek nosić nie mogę :( jestem za chuda chyba hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czarne buciki z kolcami są mistrzowskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. same piękności ;)
    buty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy, zwłaszcza sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka boska <3

    pozdrawiam,

    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze buty i ta pierwsza sukieneczka- cudo!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebki są super i buty by były idealne bo kocham ten fason, lecz bez kolców, bardziej by mi się przydały :)
    haha ale tu chodzi o ciebie, masz rację można połączyć z wieloma rzeczami jako rzecz dodająca pazura czy ogólnie do jakiejś stylizacji biel-czerń, coś rockowego czy coś w tym typie :) Miłego wieczorku również, ja rano wstać muszę o 5 to jakoś muszę się nacieszyć ciepłą kołderką bo ze mnie troszkę śpioch :)

    OdpowiedzUsuń
  10. KOralowa sukienka! Ahhhhh <3<3<3
    Zapraszam Cię na konkurs u mnie na blogu :) - do wygrania dowolna para okularów i bony!
    http://i-am-sylawia.blogspot.com/2013/05/firmoo-sunglasses-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaaaaaale fajne rzeczy *.*

    www.cookplease.blogspot.com jagodowy omlet zaprasza!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam Cię na tą stronkę - > http://www.ermail.pl/klik/UXdfamU= możesz za darmo w prosty sposób zgarnąć kasę :)
    Na prawdę działa jestem na to żywym dowodem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ubrania, śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kołnierzyk http://cukierkowamoda-blog.blogspot.com/2013/05/konkurs-oasap_14.html

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna torebka ;)

    + zapraszam na konkurs :) http://msmonella.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway-konkurs-firmoo.html

    OdpowiedzUsuń
  16. zielono-brązowa torebka mnie oczarowała, przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń