piątek, 3 maja 2013

GREEN SHIRT

Majówka.. majówką. Ja swoją spędzam przy książkach, ale nic nie tracę patrząc na pogodę. Chociaż u mnie nie pada, więc trzeba było oderwać się i wyskoczyć na zdjęcia. Dzisiaj postawiłam na elegancję, wysokie buty i spodnie 3/4 połączone z zieloną koszulą. Jak wam się podoba całość? :) Przypominam, że do wieczora trwa konkurs!

 Marynarka / ELISABEST       Koszula / AHAISHOPPING      Spodnie / NIFE       Szpilki / VEROVILA


Instagram
Follow me on instagram :-)

50 komentarzy:

  1. pieknie, bardzo subtelnie :) zapraszam do mnie oraz do brania udzialu w prostym KONKURSie gdzie do wygrania produkty marki Gliss Kur

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia! : )
    kolorowe-ciuchy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. całość zdecydowanie mi podoba, elegancka i kobieca. pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Cie w takich poważnych i kobiecych zestawach :D. Koszula ma przepiękny kolor. Prześliczne, klimatyczne zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na pogodę to nic sie nie chce;/ Stylizacja oczywiście świetna. Bardzo podoba mi się koszula. Kupiłam ostatnio w podobnym odcieniu , tylko,ze na krótki rękaw.
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz, koszula jest cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna stylizacja. Zazdroszczę Ci braku deszczu bo u mnie od rana leje... Koszula dopełnia całośc idealnie. Buty masz piękkne!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutnie jestem na tak. Mega <3

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! super!;D

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, kobiecy zestaw.
    Baaardzo mi się podoba, w szczególności kolor bluzki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie. <3

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. spodnie są piekne!!!
    powodzenia na maturze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całość prezentuje się zniewalająco :-) Nie mogę oderwać wzroku od bucików - są prześliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie ;-)


    zapraszam



    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne połączenie! ładne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękna marynarka i bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ale elegancko :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne połączenie :)
    Ta zielona koszula świetnie współgra z całością, dodatkowo ma piękny odcień zieleni <3
    xagathax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka ma bardzo fajny, żywy kolor!

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Marynarka tylko do mnie nie przemawia, reszta <3 slicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz przpepięknie i jesteś piękna... Bardzo dobra stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz! Koszula jest świetna, a buty dodają fajnego akcentu kolorystycznego :))
    Obserwuję i chcę Cię zaprosić do tego samego ;))

    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW!! Co za udana stylizacja! Jakie TY masz włosy cudowne. I tak śliczna twarz... jestem zauroczona!!
    BUTY CUDO!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie nieco za jasno. Ale buty są genialne!!;)

    OdpowiedzUsuń
  25. uu, wow ta przybrudzona biel jest niewatpliwym hitem i fajnie przelamalas ja ta bluzeczka zielona :) szpileczki tez sa genialne!
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale genialny zestaw! Idealnie wszystko pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. idealne zestawienie, przepięknie wyglądasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. koszula ma piękny kolor, świetnie wygląda z tymi spodniami :) <3

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz cudownie! może wygram *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny look:) zapraszam do mnie na nowy post:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  31. majówka nad książkami - witam w klubie :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Całość wygląda przepięknie.
    Buty <3.

    OdpowiedzUsuń
  33. własnie poszukuję takiej marynarki :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Elegancko i z klasą uwielbiam takie outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna marynarka , gustowny set. Zapraszam na letmelook.blogspot.com. , miło będzie jak zajrzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. do twarzy Ci w tej bluzeczce :)

    OdpowiedzUsuń