piątek, 24 maja 2013

GOOD MORNING WARSAW

Hej, hej :) Jeśli śledzicie mojego fan page'a lub instagram to już wczoraj mogliście się dowiedzieć, że dziś wybrałam się do Warszawy. Byłam tam po raz pierwszy i mam nadzieję, że nie ostatni! Co prawda byłam tam na krótko bo tylko na parę godzin, ale udało mi się zobaczyć co nie co. :) Odwiedziłam także złote tarasy, gdzie miałam okazję napić się pysznej kawy. :)) Generalnie jest to jak dla mnie ogromne miasto, bardzo interesujące. Jednak nie chciałabym tu mieszkać. Dziś mam dla was kilka zdjęć z mojego wypadu, a już jutro zobaczycie co miałam na sobie ubrane podczas zwiedzania Warszawy! :)  A wy jakie macie opinie na temat tego miasta, byliście? Co polecacie zwiedzić? Podoba wam się? Do jutra! :*



_______________

2. Post with @romwe #romwemay “I’m xxx(name), I’m in xxx(city), I wear Romwe leggings”  on Instagram
3. Mark your location
4. Follow Romwe on Instagram
5. Expired time: 06/09/2013

Check the contest (@romwe) you will know how to join:


20 komentarzy:

  1. fajny look ; DD

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. przypominasz mi strasznie moją znajomą :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia, ja polubiłam Warszawę dopiero za drugim pobytem w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieszkam tu od 7 lat! Powiem Ci jedno, kiedyś myślałam jak Ty, ale teraz nie wyobrażam sobie życia w innym mieście, po prostu jest to dla mnie nie możliwe- Warszawa wciąga, inspiruje, denerwuje, irytuje, zachwyca... miasto ludzi i kontrastów. Moje miasto :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia!
    Też niedługo wybieram się do Wawy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia;) Byłam w Warszawie;) Tydzień u koleżanki, jeździłyśy jak szalone by zwiedzić jak najwięcej i tak nie udało nam się ogarnąć wszystkiego!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację - Warszawa jest bardzo inetersująca, ale też nie wyobrażam sobie życia w tym mieście na stałe :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Też byłam w Warszawie tylko raz na kilka godzin (służbowo) ale Złote Tarasy i tak zaliczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja jeszcze nie byłam w stolicy, ale jakoś mnie tam nie ciągnie :D barzo ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sporo ciekawych miejsc w Warszawie ;) sama się muszę do niej wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. post akurat na miejscu - jutro właśnie jadę z Krk do Warszawy na Orange Warsaw Festival...w stolicy jeszcze nigdy nie byłam;) zobaczymy jak to wszystko wyjdzie - dzisiaj od rana wszędzie 'szumią', że w weekend straszne oberwanie chmury ma tam być...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja byłam w Warszawie, zwiedzałam ją raz, ale z chęcią zrobiłabym to po raz kolejny ;DD

    OdpowiedzUsuń
  13. W Warszawie to zwariować można, takie duuze miasto:) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Warszawa jest moim ulubionym polskim miastem, więc mam andzieję, zę będziesz miała okazje pojechać tam jesczez i zobaczyć dużo ciekawych miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ah mam nadzieję że w końcu się tam wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń