niedziela, 5 maja 2013

ButiqueUK/TIDESHE.COM

ButiqueUK to internetowa drogeria o szerokim asortymencie. W swojej gamie produktów zawiera się wszystko czego tylko pragniesz :-)


Zakupy robi się bardzo łatwo i szybko. Po zalogowaniu na stronie wystarczy wybrać dany produkt i dodać do koszyka, a potem zostaje tylko wypełnienie formalności związanych z płatnością :-)


Szeroka gama producentów skupiona w jednym miejscu pozwoli Ci na znalezienie tego czego szukasz :) Np. Max factor, Maybelline, E.l.f., ale nie tylko kosmetyki.. znajdziesz tam także perfumy! :)

Szata graficzna jest bardzo przejrzysta, dzięki czemu bez problemu możemy odnaleźć interesujący nas produkt. Poprzez kliknięcie w daną kategorię rozwijają się nam podkategorie, co ułatwia wyszukiwanie :)

Ja wybrałam... 


... teraz czas na was :-)!
_____________________________________________


TideShe.com Spring New Designs
Do you find your own spring style?
Do you want this spring is different?
Find your own style in TideShe.com now.
1.Up to $29 minus $5
2.Up to $49 minus $10
3.Up to $69 minus $15
4.Up to $89 minus $20
More activities, please pay attention tothe Facebook Home Page: www.facebook.com/TideSheFashion

3. Dress

KTÓRA Z RZECZY WAM SIĘ NAJBARDZIEJ PODOBA :)?

17 komentarzy:

  1. Piękna ta pudrowa sukienka, na pewno odwiedzę ten sklep:) A.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wybralam tez pedzel ale do cieni;) sklep bardzo polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarno-biała sukienka jest piękna :))

    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odwiedzałam ten sklep i widziałam tam świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście fajnie:)) muszę odwiedzić!

    Pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowa kiecka jest normalnie *.*

    Mam nadzieję, że docenisz poświęcony czas i odwdzięczysz się na moim blogu w postaci komentarza pod rozdziałem III http://exclaimhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. pudrowa sukienka jest śliczna , mam słabość do dziewczęcych rzeczy;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta drogeria! :)
    Rzeczy są świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta strona.
    Koniecznie muszę odwiedzić.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam o tej stronie;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupowałam w ButiqueUK pędzelki przez allegro :) chwalę sobie :) teraz zastanawiam się nad jakąś sleekową paletką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy nie słyszałam o tej stronie.
    Ale dziękuję za info, coś czuję że zamówię sobie pędzel do pudru :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłąm na stronie, mega asortyment :)

    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  14. ta różowa sukienka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie piękne są te sukienki!

    OdpowiedzUsuń