sobota, 25 maja 2013

BRIGHTNESS

Dzisiaj tak ja obiecałam zdjęcia z wczorajszego dnia, ale dotyczące mojego ubioru. Postawiałam na wygodę z nutką elegancji. :) Założyłam koszulę w śmieszny wzorek, bo to wzorek ukazujący wizerunek PSA :-)) Do tego marynarka, a całość złagodziło założenie trampek. Jak widzicie na blogu zaszły drobne zmiany, jednak to jeszcze nie wszystkie jakie chcę wprowadzić, muszę mieć tylko na to czas i siłę! :) Co do Warszawy jeszcze, to fajne jest to, że można tam znaleźć milion ciekawych miejsc, aby robić zdjęcia :)) Buziaki!

 Okulary/VISCIOLAFASHION      Marynarka/SHEINSIDE      Koszula/AHAISHOPPING      Naszyjnik/CNSFASHION      Bransoletki/PERERA      Spodnie/ZARA      Trampki/CONVERSE

_______________________

20% off selected items
Date: 05/25/201305/27/2013

51 komentarzy:

  1. Najlepszy z zestawów u Ciebie na blogu! Zdecydowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry look ;D

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham Warszawe :)
    stylizacja na luzie - super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne widoki na zdjęciach.
    Ubiór elegancki w sam raz na wypad do Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny jest ten naszyjnik ogolnie na + :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny strój, ładnie wyglądasz w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak już wczoraj pisałam, stylizacja geniaaalna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz idealnie ! Koszula cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna koszula i marynarka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia, fajna stylizacja i moja kochana Warszawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz:) boska koszula i marynarka:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękna stylizacja, zakochałam się w kurtce <3.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wyglądasz, super koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny!
    Uwielbiam Twoje włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ej rewelacyjnie wyglądasz dupeczko! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo zazdroszczę Ci włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniala marynara ! jestes bardzoooooooo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  18. woow:)) super look!
    marynarka i koszula podobają mi się niesamoooowicie♥ a całość wygląda pięknie:D
    uwielbiam Twój styl:))
    buziaki i zapraszam do siebie w wolnej chwili:*

    OdpowiedzUsuń
  19. chciałabym tam kiedyś jechać, ale bym się chyba zgubiła haha :*

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna koszula, bardzo lubię takie niebanalne printy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietna koszula, bardzo oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  22. marynarka jest mistrzostwem świata! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogę się napatrzeć na koszulę ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna marynarka! :) ale w ogóle świetne wyglądasz! ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. mam sony alfe 330 , a jeśli chodzi o obiektyw to heliosa 44m :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana mogłabyś mi zdradzić jak zrobiłaś takie małe banery obok siebie i opcje na górze bloga?

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja :)
    Boska marynarka <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Tego akurat się domyśliłam myślałam, że bardziej mi to przybliżysz :D

    OdpowiedzUsuń
  29. te koszule z małymi nadrukami są świetne - z psami jeszcze nie widziałam, dlatego bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna stylizacja :)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  31. fajna marynarka i okularki ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Idealnie, rewelacyjnie i same ochy i achy :)
    Marynarki zazdroszczę, bardzo ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowna marynarka ;) swietnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny look! Podoba mi się ; )

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny żakiet i koszula. Wczoraj widziałam ją u mojej koleżanki. Wygląda genialnie! A te pieski dodają jej niesamowitego uroku! :)

    OdpowiedzUsuń