wtorek, 14 maja 2013

ALL YOU NEED IS?

Hej, jak widzicie powyżej pojawił się nowy nagłówek. Jest cudowny, dziękuję za niego DOMISCHH. Jak wam się podoba? Mam zamiar wprowadzić więcej zmian na bogu, jednak to wszystko w swoim czasie :)  Dzisiaj iście wiosenna pogoda, więc jak dla mnie w sam raz. Zestaw, dość na luzie jednak z nutką elegancji. Marynarka, którą otrzymałam od sheinside ma delikatny, pudrowy kolor i świetnie będzie się nadawać do spodni jak i do sukienek :) Nie mogło zabraknąć także naszyjnika, który robi za a'la kołnierzyk. Torbę już widzieliście, buty także się przewinęły :) Zostały mi jeszcze 2 egzaminy i zaczynam wakacje  Pewnie czekacie na wyniki konkursu, one też czekają na was już na końcu posta :) Piszcie czy wam się podoba mój dzisiejszy strój 

 Marynarka/SHEINSIDE     Spodnie/BERSHKA       Torba/YESWALKER      Naszyjnik/CHEMJOY    Buty/AVARO


 Torbę zdobywa... 


 Proszę o kontakt:
milena72@vp.pl

40 komentarzy:

  1. Kochana wyglądasz meeeeega w tym żakiecie! <3 A co do nagłówka... Polecam się na przyszłość :* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynarka jest przepiękna! Bardzo mi się podoba. Ciekawy krój!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej mi się podoba ta kurteczka khaki i torebeczka :D Wyglądasz cudownie . :) Właśnbie gratulację! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw świetny ,a nagłówek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz. Kolia mnie zachwyca, mam taką samą :D. Żakiecik jest ciekawy, choć ja wolę Ciebie w bardziej sportowych zestawieniach :*.

    OdpowiedzUsuń
  7. dobry look ;D

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna marynarka i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. marynarka boska ! :) świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, gustowny zestaw!
    Piękne buciki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz! Marynarka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna marynarka!!

    pozdrawiam,

    www.zabic-garsonke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna marynarka ♥
    pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie Ci w tej fryzurze, tak trzymaj!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna marynarka zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  16. Nagłówek śliczny :) A zestawik bardzo fajny, marynarka inna i to w niej lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nooo i znowu nie ja -.-
    ale look genialny!

    OdpowiedzUsuń
  18. żakiet jest fantastyczny <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ta marynarka jest boska! będzie pewnie pasowała do wszystkiego, a każda nawet najzwyklejsza stylizacja z jej udziałem będzie boska :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny nagłówek i świetna marynarka

    OdpowiedzUsuń
  21. noooo, chciałabym, żeby ktoś mi zrobił taki mistrzowski nagłówek <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem, może się czepiam albo nie jestem na czasie ale jakoś nie pasują mi tu spodnie z dziurami do takiego zestawu :) Reszta bez zarzutów.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. to trzymam kciuki! świetny look:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super marynarka.! :)
    Mi została jeszcze fizyczka :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń