środa, 17 kwietnia 2013

YOU KISS ME AND I KISS YOU

Hej, co za piękną pogodę mamy za oknem! W takie dni, aż chce się działać :) Przychodzę do was z nowym zestawem. Typowo casualowym, choć nie wiem czy każdy z was by odważył się tak ubrać ;> Idąc ulicą dużo osób rzuciło na mnie wzrokiem (świetnie to widać, w szczególności w ciemnych okularach)! I w zasadzie nie wiem, czy to dobrze czy o co im chodziło, heh. Kocham  wszelkie możliwe dżety/ćwieki. Zresztą to widać po moich stylizacjach. Dzisiaj mniej gadania, sami zobaczcie zestaw :) Podoba się?

Kurtka / SHEINSIDE       Naszyjnik / GOFAVOR     Top / H&M      Spódnica / CAMAIEU     Torba / SUPERDODATKI

41 komentarzy:

  1. Powtórzę to po raz tysięczny ale uwielbiam Twoją ramoneskę <3 spódniczka i naszyjnik również są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna spódniczka i torba! Bardzo fajna całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzyli, bo im się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka jest rewelacyjna! :)
    Też uwielbiam ćwieki! :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna ramoneska ! Totebka teź fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super look ; ]

    zapraszam



    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Najbardziej wpadła mi w oko spódnica, jest fenomenalna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, jaki piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaką Ty masz piękną kurtke!♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Och ja też kocham ćwieki!! <3 :)
    Wyglądasz rewelacyjnie!! :) Świetna kurtka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kurtka!! :3 /esobiech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz :) bardzo fajny zestawik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie! Spódnica jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie.;) uwielbiam takie kurteczki;)

    OdpowiedzUsuń
  15. się nie dziwię, też bym rzuciła okiem ; )

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super zestaw ! bardzo podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też bym się obejrzała!:) taka laska!:)
    stylizacja bardzo ładna ale jakoś naszyjnik gryzie mi się z cwiekami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna ta kurteczka z ćwiekami!
    Bomba.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ramoneska jest idealna:D bardzo mi się podoba♥
    a stylizacja bardzo udana! super:))
    i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja :D

    zapraszam do nas :
    http://ambitniestukniete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ramoneska i torba są świetne, aż zaraz pójdę chyba poszlochać w poduszkę z zazdrości:P

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz po prostu na dobrze ubraną dziewczynę to rzucają okiem, a co :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. cholernie mi się podoba! :)

    www.cookplease.blogspot.com u mnie śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja :) Fajna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmm nie wiem co tu ma być "szokujące" bo jakoś nic takiego nie ma..jak dla mnie to naszyjnik jest zbędny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie nie napisałam, że coś jest szokujące :)
      anonimowe love!

      Usuń
  26. Świetna stylizacja, kurtka jest rewelacyjna !

    Obserwuję + zapraszam:
    http://soifverte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygladasz fenomenalnie, co sie dziwic ze sie wszyscy za Toba ogladali:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie, ta spódniczka wprowadza fajny deseń do stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz ślicznie. Naszyjnik bardzo mi się podoba, lubię takie motywy :). Spódniczka ma ciekawy krój, idealny do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń