wtorek, 2 kwietnia 2013

UP UP UP

W życiu bym nie pomyślała, że kiedyś założę takie buty. Nie, nie przez to, że mi się nie podobają, bo mają one w sobie to coś, dzięki czemu są inne, oryginalne. Chodzi oto, że..ich 16cm obcas sprawia, że.. mam w nich prawie 190cm.. Jednak i to mi w tym nie przeszkodziło. Otrzymałam butki dzięki sklepowi VOOI i tak oto znalazły się na moich nogach, we wiosennej stylizacji. Uprzedzam pytania są bardzo stabilne, dzięki grubej platformie :) Sukienkę mam już od dawna, gdyż jest to Bożonarodzeniowy prezent. Jednak nie miała okazji się jeszcze tutaj pojawić. Zegarek, który otrzymałam niedawno stał się moim numerem jeden. Pasuje do wszystkiego dzięki swojej elegancji. W dodatku jest cichy i wcale nie słychać tykających wskazówek zegarka, co mnie zawsze strasznie irytowało! Dzisiaj generalnie mam jakiś dziwny dzień, ponieważ zdjęcia nie wyszły tak jak chciałam, mam ogromnego lenia, a po za tym jutro szkoła.. ale to tylko kilka dni. Zostawiam was ze stylizacją. Miłego wieczoru kochani :*! PS KONKURS nadal trwa :)

Kurtka / SH     Sukienka / RESERVED     Zegarek / DW      Buty / VOOI


73 komentarze:

  1. oo jak ślicznie <3 ładna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W tych butach wyglądasz nieziemsko! Ja jak na razie powstrzymuję się w chodzenia takich, jestem za chudziutka na takie potężne ;p.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No są dość potężne, jeszcze zdążysz się nachodzić w takich butkach :))

      Usuń
  3. zegarek jest piękny !! ;))


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw, sukienka jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba.
    miła, wiosenna stylizacja.
    świetne buty ;d bardzo, a to bardzo podoba mi się obcas :)
    śliczna kurteczka : *

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodko wyglądasz w tej sukience :D A buty nie w moim typie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki wiosenny look :)
    Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny outfit♥
    Buciki są śliczne i kurtka też:3
    świetnie to połączyłaś:))

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:) NOWY POST ♥ ----> http://modnapolka.pl/look/68044/title/Now_Youre_in_New_York

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczo wyglądasz! :)
    Buty są piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz w tej sukience :*

    OdpowiedzUsuń
  11. prześlicznie, tak delikatnie <3

    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są genialnie , e tam nie ważna wysokość dobrze że świetnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Całość extra! Kupuję Cię w takim wydaniu. Sukienka jest extra, a buty a fakt.. wysokie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Daniel Wellington to ostatnio wszystkie blogerki tym zegarkiem obdarzył...? Bo gdzie nie zajrzę to właśnie ten zegarek widzę. :P Poza tym bardzo fajna stylizacja, jednak wysokość tych butów mnie przeraża...Też bym miała w nich 190 cm i to jak dla mnie chyba nieco za wiele :D Aaa i sukienka mega!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, całkiem możliwe że dużo blogerek obdarzył :)

      Usuń
  15. Super rzeczy! Buciki, sukienka, zegarek ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny strój!
    śliczna sukienka:)
    zrobiło się tak wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  17. piekna sukienka, zakochalam sie w niej !;))


    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. dla mnie lity zawsze były wygodnie, no może pierwsze dni to trochę ciężko ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak Ty bosko wyglądasz! :)


    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna sukienka i cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jaka słodka , kochana sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wyglądasz, sukienka i buty prezentują się świetnie, pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  23. jeśli chodzisz w tych butach na codzień to cię podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie dziewczęcy, ale za razem kobiecy zestawik!!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie słodkie kropeczki, pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna stylizacja, kocham takie lekkie sukienki w mocnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  27. lovely outfit !!!! <3
    you're so pretty :D
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja uwielbiam lity, więc Twoje buty bardzo mi się podobają! Niestety osobiście nie mam takiego 'problemu' ze wzrostem gdy zakładam buty na tak wysokim obcasie..ehmm;)
    Sukienka śliczna, a do tego ta jeansowa kurteczka sprawiająca, że całosć wygląda na bardzo wiosenną;)

    OdpowiedzUsuń
  29. zazdroszczę butów i sukienki ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Super te buty *.*
    Obserwuję.
    Zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. w tych butach wydajesz się wielgaaaśna, lubię to ! :D przeurocza kiecka!

    OdpowiedzUsuń
  32. Aj tam nie liczy się wzrost a jak wyglądasz w tych butkach a wyglądasz super.
    Świetnie połączyłaś je z sukienką i dżinsową kurteczką.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.;)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna sukienka :) a co do butów to chyba bym się nie odważyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja bym mogła w nie wskoczyć, mam tylko 1,59 cm :)

    OdpowiedzUsuń
  35. sukienka jest świetna ;-) ładny kolor, serduszka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Idealnie!!! :) piękna sukienka! :) pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliiczna sukienka:))
    Mega buty:)) Wyglądasz bardzo ładnie:))

    OdpowiedzUsuń
  38. noo faktycznie, teraz masz nogi do nieba :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny zestaw,taki na każdą okazję:-) Zegarek bardzo mi się podoba. Podziwiam, że umiesz chodzic w takich wysokich butach. Jesteś bardzo ładną dziewczyną i lubię zaglądac do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna stylizacja! a w sukience się zakochałam!

    Pozdrawiam Ania
    http://detailinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. fajnie wygląda sukienka z tą kurtką :)

    Zapraszamy do nas :)
    http://ambitniestukniete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczna sukienka<3 piękny wiosenny set:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Faktycznie nawet aparat Cie nie mogl ogarnac...

    OdpowiedzUsuń
  44. mam taką samą sukienkę, jednak na tobie wygląda ona zdecydowanie lepiej ^^

    OdpowiedzUsuń