poniedziałek, 22 kwietnia 2013

TOO LONG WAY

Hej! Pogoda sprzyja działaniu całkowicie(czas nie koniecznie). Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym zestawem. Prosty, na luzie i przede wszystkim wygodny. Bardzo się cieszę, że można wreszcie rozpocząć sezon na balerinki! Nie ma nic lepszego i wygodniejszego. Prawda? Sukienkę, traktuję jako tunikę - bo jest taka króciutka, co z resztą widać. Jednak odpowiada mi takie połączenie, czuje się w nim bardzo swobodnie. Krój sukienki jest dość ciekawy, ma interesujące wycięcia na górze jak i na plecach, co może przyciągać wzrok :) Ponownie założyłam te słodkie okulary :)) Dzisiaj jestem cała niebieska! :) Resztę oceńcie sami. Buziaki!

 Sukienka / SHEINSIDE      Kurtka / SHEINSIDE     Spodnie / TOPSHOP      Okulary / CHOIES    Balerinki / AVARO

36 komentarzy:

  1. Wow piękna stylizacja!
    A jaka piękna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta bluzka! Pięknie wyglądasz w niebieskim ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak ślicznie! sukienka ma przepiękny kolor....i jeszcze ta kurtka! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, rzeczywiście ta "sukienka" jest mega krótka ;o aż się boję co zobaczę gdy dostanę paczkę z Sheinside oO'

    OdpowiedzUsuń
  5. haha ja też dziś cała na niebiesko :)
    wyglądasz super!
    całuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie Ci w takim koczku :) ja w takiej fryzurce wygladam łyso po bokach :((

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bluzka jest genialna. Bardzo mi się podoba jej kolor. :) taka energiczna! :D
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukieneczka ;)
    Ogólnie cały zestawik bardzo fajny tylko te okulary trochę dziwnie wyglądają z tymi kwiatkami z jednego 'boku' (gdyby były po obydwu stronach to wtedy byłby czad) ;)

    Pozdrawiam, Angela
    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo były, tylko podczas przesyłki się odczepiły.. :(

      Usuń
  9. Szkoda, że ta sukienka nie jest dłuższa, a musisz ją nosić jako tunika. Nie wiem kto nazwał ją sukienką ;p ;p.

    OdpowiedzUsuń
  10. ta bluzeczka - sukienka jest przepiękna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. super kurtka; DD


    zapraszam



    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mam podobną kurteczkę, ale była na mnie za małą więc musiałam oddać siostrze ale Ty wyglądasz w niej cudownie<3

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog:)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ale to bardzo podoba mi się Twoja bluzka :)

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/04/450-blue-sky.html

    OdpowiedzUsuń
  15. masz przepiękną baskinkę ;d zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi się jak wyglądasz! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, uroczy koczek ; )
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. ale genialna sukienka <3 zakochałam się po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ładnie! :) Ta sukienka jest niesamowicie dziewczęca.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeeej, jak ślicznie♥
    sukienka nadaje niesamowicie dziewczęcego look'u, cudnie:3
    bardzo fajne połączenie i ramoneska GENIALNA:D

    buziaki:) i zapraszam do siebie w wolnej chwili:) NOWY POST:D

    OdpowiedzUsuń
  21. może twoja sukienka to tak naprawdę bluzeczka? ;)) super wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia! zapraszam do obserwowania i na nowy post pozdr

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna bluzeczka!
    Zakochałam sie w tych okularach, tez muszę swoje tak ozdobić ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz!
    Bardzo podoba mi się ta niebieska bluzka z baskinką:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie :) a okularki prześwietne :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna baskinka, bardzo mi się podoba:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna bluzeczka/sukienka♥

    OdpowiedzUsuń