niedziela, 21 kwietnia 2013

STRIPED


Taka piękna pogoda sprzyja robieniu zdjęć w cichych, spokojnych miejscach. Ja w takie właśnie dziś wybrałam. :) Dzisiaj jestem pasiasta, koszulę pokazywałam wam w ostatnim poście, a dzisiaj macie okazję zobaczyć outfit. Bardzo ją lubię, ponieważ pasuje zarówno do eleganckich rzeczy jak i do zwykłego, nie wymyślnego stroju. Całość utrzymana w kolorystyce B&W :) Wysokie buty, elegancki zegarek oraz ciemne okulary i zestaw gotowy. Te okulary bardzo lubię, są takie słodkie :-). Buziaki! :*

 Koszula / SHEINSIDE     Spodnie / TK MAXX        Okulary / CHOIES         Zegarek / DW      Buty / VOOI




43 komentarze:

  1. Podobają mi się okulary. Wszystko takie eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna bluzka! poszukiwałam czegoś posobnego.

    pozdrawiam!

    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. okularki naprawde slodkie;) piekna masz marynarke ,)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, okulary genialne! :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne okulary no i ta koszula ;)

    zapraszam do siebie - dziś nowy post na powitanie wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula jest boska! A okulary bardzo ciekawe, podobają mi się!:)

    +zapraszam do mnie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz w tej koszuli ;)

    http://ambitniestukniete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. asymetria koszuli powala! <3

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny żakiecik ;DD

    zapraszam


    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz, uwielbiam połączenie czerni z bielą:) A.

    OdpowiedzUsuń
  11. $liczne okulary i buciki ;)
    Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz! <3 Ach taka zgrabniutka :)
    Okulary są genialne!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula i buty są genialne ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna koszula i buty;)


    pozdrawiam

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooooo właśnie, mam rpawie taka sama!: )

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz! A okulary są super! :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. marynarka w paski mnie prześladuje *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz! Podoba mi się ten set;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne masz okulary ,zestaw przyjemny;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna koszula i okulary! Pogoda rzeczywiście sprzyja wypadom za miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny outfit :)
    Jestem zakochana w butach i koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyglądasz:) słodkie okularki:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. ubrałabym tą koszule bez tej co masz pod spodem ;))
    ale tak to fajnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeeeeejku♥
    jaka przecudowna stylizacja:)) naprawdę przepiękna!
    koszula i buty wyglądają na tobie idealnie i są przepięknie połączone ze spodenkami i tymi uroczymi okularkami:)) cudnie!
    zapraszam do siebie w wolnej chwili:*

    OdpowiedzUsuń
  26. okulary czad !!!pozdrawiam http://szafaminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Paski to niewatpliwy hit tego sezonu, wygladasz rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna koszula i buty :)

    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  29. koszula, okulary, buty <3 świetnie!

    OdpowiedzUsuń