piątek, 5 kwietnia 2013

SHOPPING?

Zakupy? Która z nas tego nie lubi.. Na pewno znajdzie się jakaś drobna garstka osób nie przepadająca za tym, jednak większość z nas to uwielbia. Tak jak i ja! :) Przez ostatni tydzień wpadły do mnie dwie nowe rzeczy. Mianowicie buty, kolejna para, nie mam pojęcia która to już(!), czyli conversy.. Jeśli chodzi o conversy jest to druga para do mojej kolekcji, ale z pewnością nie ostatnia :)) Mam w planach zakupić krótkie na lato, bo do tej pory miałam tylko styczność z długimi w kolorze białym i zielonym. A wy jakie wolicie? Krótkie czy długie? Drugą rzeczą są nowe spodnie. Ostatnimi czasy miałam 'ochotę' na czarne jeansy, jednak po przejrzeniu oferty sklepów mój wybór padł na granatowe z Zary :) Jestem całkowicie zadowolona. W sklepach panuje zdecydowanie wiosenna aura, tyle neonów i pasteli.. czas na wiosnęę :)


...Czas na prawdziwą wiosnę. Tak przeglądam i przeglądam co oferują nam internetowe sklepy i jest wiele rzeczy na które z chęcią bym się skusiła. Vivi-clothes oferuje nam wiele, bo.. buty, torebki, słodkie, zwiewne sukienki, marynarki w paski, okulary, kapelusze.. Dużo z tych rzeczy widziałabym w swojej szafie :) Wy także? :) Te butki, które widzicie poniżej urzekły mnie baaardzo! chcę je mieć u siebie!


1 2 3 4

30 komentarzy:

  1. Też kocham zakupy :)
    Zazdroszczę conversów! Piękne są ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne butki !
    każda z nas kocha zakupy :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zakupy i trampki za kostke;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te wiosenne butki :) ja byłam też dziś na wiosennych zakupach, ale w SH :)znalazłam sporo fajnych rzeczy i nie wydałam fortuny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. łał, jakie cudeńka<3 uwielbiam zakupyyy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Conversy, te mają śliczy kolor! online?czy w sklepie stacjonarnym kupione?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Conversy raczej za kostkę ;> Jeśli chodzi o Vivi-clothes to mnie urzekły te torebki :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy, obserwuję i wolnej chwili zapraszam do mnie: modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. conversy <3
    do mojej szafy już lecą białe

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne trampki ;DD

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com


    xoox

    OdpowiedzUsuń
  11. pisze się 'pasteli'
    poćwicz przed maturą

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham CONVERSY!!!
    Zapraszam
    http://domanemika.blogspot.com/

    Obserwuję i liczę na odwzajemnienie ; ))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolor, sama miałam dylemat czy kupić zielone czy koralowe. W końcu wybrałam te drugie. Osobiście wolę długie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten model spodni z Zary i jestem bardzo zadowolona;) Ładny kolor bucików;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. conversy są swietne.
    zakupki zawsze spoko :D

    www.cookplease.blogspot.com kurczak po wietnamsku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super kolor tych trampek! ja zdecydowanie preferuje właśnie taką ich wysokość!

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodnie mają świetny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne Conversiaki :)) !

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam również zakupy! Conversy :):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. tenisówki są świetnym łupem! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ta bluzka z kołnierzykiem jest cudna i te torebeczki też są śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Love your converse shoes !!!!!!:)))
    Come and see me and if you want we can follow each other ?:))))

    www.olivains.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Te zielone Conversy są śliczne! :D

    OdpowiedzUsuń