niedziela, 14 kwietnia 2013

ONE WAY

Po prawie tygodniowej przerwie dziś mam dla was stylizację. Cieszę się, że pogoda w końcu daje nam większe możliwości co do wyboru stroju. Jeszcze trochę i każdego dnia promienie słońca będą nas budzić. Z jednej strony fajnie, ale z drugiej.. to już prawie maj(!). Za dwa tygodnie kończę szkołę, a.. swój weekend spędziłam w Poznaniu :-) Stylizacja utrzymana w stonowanych kolorach, zieleń/czerń przełamana złotymi dodatkami. Idealna na co dzień. Widząc tę torebkę na stronie, już miałam wizję z czym ją połączę u siebie, w stroju. I jest! :) A jeśli chodzi o kurtkę to ten trend urzekł mnie już spory czas temu. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Przypominam o KONKURSIE :)! Miłego wypoczynku :*

 Kurtka /SHEINSIDE      Koszula /TIDESHE      Torba /GOFAVOR      Spodnie /ZARA

51 komentarzy:

  1. super stylizacja!!|!


    zapraszam do mnie

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie ,ładna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej spodobala sie torba <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna parka :) Dodajemy się wzajemnie do obserwowanych? (odp. u mnie na blogu) http://egoistki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cwieki od dawna sa w modzie i wiele widzialam torebek z takimi aplikacjami, ale ta jest inna, wyjatkowa :)
    pieknie pasuje do Twojej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko świetnie ze sobą współgra i tworzy fajną całość, piękna koszula:) A.

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt jest bardzo pozytywny i podoba mi się koszula ;D
    pozdrawiam ciepluutko :)
    http;//ganjatrrip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna torba :) Jeśli mogę zapytać, to gdzie i na co idziesz na studia?

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna torebka<3 super zestaw pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetną masz kurteczkę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, no to ambitnie ;))) No co ty, chcesz zostać w Bdg? Mam nadzieję że nie z rodzicami ;p? Ja się wybieram na filologię angielską, Poznań albo Bydgoszcz, bardziej skłaniam się ku Bydgoszczy mimo wszystko ; )) Zobaczymy. Może nawet kiedyś uda nam się minąć jak nas wywieje do tych samych miast ;pp No nic, w każdym razie powodzenia ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tuchola, 60km od Bydgoszczy. Mnie Poznań odrzuca przede wszystkim ceną. Bo wolę wynająć jakiś pokoik w Bdg a żyć na poziomie, żeby mnie było stać na jakieś studenckie przyjemności (wiadomo, piwo kosztuje ;D haha), niż rzucać się na drogi Poznań, i głodować. Piwo za 8-9 zł tam to norma. Wiem, że może głupi przykład z tym piwem, ale - studencki! ;D To się tyczy również cen mieszkań, itd.

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna torebka kochana!:D
    Flyingsnap.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz! Torebka genialna ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Super .! Bardzo podoba mi się torebka ;) Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialna ta kurteczka! :3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. haha, bydgoszcz nudna? mamy totalnie rozne spojrzenia na to miasto, moze dlatego ze ty masz je na codzien i juz ci sie znudzilo ;) moj chlopak studiuje juz 3 lata w Bdg i jakos nigdy sie nie nudzimy :p poznan wiadomo- wiekszy, a kluby owiane jeszcze poki co tajemnica, wiec wydaja sie bardziej atrakcyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczną masz tą torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny look
    Torebka bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka i kurtka super razem wyglądają. Całość bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz, uwielbiam parki !
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. kurtka i torba powalają! :) widzialam ostatnio podobna kurtke w reserved :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cały zestaw fajny, ale zmieniłabym buty:)

    OdpowiedzUsuń
  24. kurtka boska!
    Bydgoszcz rzadzi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna jesteś. Kurka Boska!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kurtka wymiata. jest w 120 % na czasie a do tego pięknie na Tobie się prezentuje:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, że wróciłaś.:)
    Bardzo ładny, stylowy zestaw.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Plaszczyk i torebka sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka torbaaaa zajebiaszcza! :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna torebka! a tego typu kurtki uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. SUPER! Torebka i kurtka skradły moje serducho. :) <3
    Pozdrawiam :*

    P.S Gdybyś była zainteresowana to na moim blogu pojawił się konkurs w którym można wygrać kosmetyki: http://mala-czarna-style.blogspot.com/2013/04/konkurs-zgarnij-kosmetyki-fm-group.html

    OdpowiedzUsuń
  33. wow ♥ zakochałam się w Twojej torebce! jest cudowna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. genialna kurtka :)

    zapraszam do nas:
    http://ambitniestukniete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Torebkę można kupić na http://coja.pl/pl/ lub na ich allegro jest genialna własnie licytuje :)

    OdpowiedzUsuń