piątek, 19 kwietnia 2013

NEW IN - APRIL


Hej, dzisiaj mam wam do pokazania wam kilka moich nowości, które zgromadziły się przez ostatni czas. Jako, że wiosna przybyła już do nas na dobre (mam nadzieję) postawiłam na lekkie, jasne rzeczy. Koszula w paski jest w tym sezonie absolutnym must have - także cieszę się, że jest i w mojej kolekcji :)). Taki model okularów przeciwsłonecznych uwielbiam. Moje podobne, czarne okulary niestety pękły, więc te będą idealną rekompensatą <3 Dodatkowo mają przyklejone słodkie kwiatki, które nadają im wyjątkowości. Niebieska sukienka, którą widzicie poniżej, niestety okazała się być na mnie za krótka. Ale już wymyśliłam co z nią zrobię, będę nosić ją jako bluzkę. Sprawdziłam jak to wygląda i powiem wam, że całkiem nieźle, myślę, że takie połączenie się sprawdzi. Zresztą na pewno będziecie mieli okazję zobaczyć ten zestaw na blogu. No i zwykły t-shirt z ciekawym nadrukiem, jest bardzo fajną opcją gdy nie chcemy za bardzo się stroić lub po prostu nie mamy czasu. Wystarczy wtedy koszula, jeansy jakieś trampki i gotowe! Co wam wpadło w oko najbardziej? Podejrzewam, że w weekend moja aktywność blogowa będzie równa zeru, dlatego już dziś życzę wam udanego weekendu, odpoczywajcie! Ja swoją edukację w LO zakończyłam (jeszcze tylko oficjalne zakończenie no i.. matura) A potem mnóstwo czasu na blogowe sprawy. Buziaki <3

 Sukienka, Koszula / SHEINSIDE       Okulary / CHOIES     Koszulka / RESERVED

43 komentarze:

  1. Hahaha, kilka dni temu zamówiłam identyczną sukienkę z Sheinside :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jakie śliczne nowości <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary są śliczne, kwiatki dodają im uroku;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. super!!


    zapraszam !!!






    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna koszula i sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka i marynarka super! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. szalenie podobają mi się Twoje nowości, szczególnie okulary, sama sobie wybrałam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula i sukienka najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula w paski i okulary <3

    +zapraszam do mnie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  10. okulary ciekawie wyglądają :)
    Już kończysz lo? Gratuluję :) Na jakie studia się wybierasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor sukienki jest boski;) kocham ten odcien.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo zauroczyła mnie sukienka *.*.

    OdpowiedzUsuń
  13. Okulary sa przesłodkie, wszystkie rzeczy piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne rzeczy! :) SUkieneczka cudowna! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka!Powodzenia na maturach:)) /esobiech.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula i sukienka są cudowne !
    A te okulary z kwiatuszkami - urocze ! :)
    Obserwuję,
    xagathax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku! Okulary sa boskie. Czekam na zestaw z nimi!

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula genialna!
    Jak fajnie, chciałabym teraz kończyć Lo i pisać maturę, powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna sukienka, genialne okularki! czekam z niecierpliwością na stylizacje z nowościami:) A.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty wazysz 55kg? W ktorym miejscu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że ktoś tu ma kompleksy! :)

      Usuń
    2. Haha taak oczywiscie, zastanawiam sie tylko po co wciskac ludziom ciemnotę "modeleczko"

      Usuń
    3. Haha, tak Ty wiesz lepiej niż ja i za pewne siedzisz u mnie w domu i wiesz ile waże nie? :)

      Usuń
    4. owszem to widac!

      Usuń
  21. Bardzo przypadła mi do gustu niebieska sukienka:)
    Pozdrawiam i życzę również miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka i koszula świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne :)

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ojejuuu sukienka ma przepiekny kolor! Szkoda, ze jest na Ciebie za mała, ale czekam na efekt koszulowy;)
    okularki są mega słodkie;)
    Swietne zakupy;)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow przesliczna stylizacja :) i te boskie paski nie moge się od nich uwolnić :)

    OdpowiedzUsuń