wtorek, 30 kwietnia 2013

MY MUST HAVE

Dzisiaj chciałam wam pokazać moje nowości oraz moją listę must have, są to sukienki.. no i oczywiście buty :-) Mam nadzieję, że spodobają się wam tak jak i mi się spodobały! :) Ale.. najpierw zaczniemy od nowości, a mianowicie chodzi o.. 


Zarówno marynarka jak i koszula (ciężko było mi uchwycić jej rzeczywisty kolor) pochodzą ze sklepu Ahaishopping! Marynarka jest świetna, już mam wizję z czym ją połączę w outficie. Czekam tylko nam mojego fotografa. Świetnie sprawdzi się także jako dodatek do stroju na egzaminy :) Co do koszuli, to również już wiem z czym ją połączę i myślę, że da to całkiem ciekawy efekt! :-) Przypominam, że wciąż trwa konkurs z AHAISHOPPING gdzie możecie wygrać ciuszki! :)

Buty.. to trampki z ciekawymi dodatkami. Jak widać posiadają one dżety na czubku buta oraz paski na górze. Takich butków jeszcze nie posiadałam w swojej kolekcji, a myślałam o nich od dawna więc oto i one! Są moje :-) W kolejnym poście ukażą się one w stylizacji. Dziękuję eFascino!

A jeśli chodzi o moje must have to..
Te sukienki są obłędne, szczególnie ta trzecia! Ma bardzo ciekawy krój i jest przeurocza, szczególnie te różyczki przy szyi. Wszystkie mają delikatne, nie wyróżniające się kolory co dla mnie jest dużym plusem. Poprzez swoją uniwersalność, myślę, że nadają się na każdą okazję.


1 2 3 

Przechodząc dalej.. 
Motyw panterki spodobał mi się od czasu kiedy przyszły do mnie lordsy w tym właśnie wzorze. I przez to mam ochotę na więcej. Te jazzówki są piękne! Szpilki w kolorze charbowym urzekły mnie swoim kształtem :) No a ostanie butki są po prostu oryginalne, te podoczepiane, drobne perełki nadają im charakteru :)

1 2 3 

A wam co się spodobało? :)
Buziaki!

29 komentarzy:

  1. Niebieskie szpilki i pierwsza piękna sukienka!
    Ah sama bym przygarnęła!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne inspiracje!:) biała marynarka jest świetna! chciałabym taką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudrowa sukienka jest taka urocza! Pięknie byś w niej wyglądała :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej do gustu przypadły ostatnie buciki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie granatowe szpilki są megaaa! *.* <3
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam te same buty co na 1 zdjęciu tyle że w kolorze łososiowym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te trampki masz genialne :)
    Ciekawe, czy długo dżety będą się trzymały ;P
    xagathax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie buty są genialne, nie zastanawiaj się tylko kupuj !
    Pozdrawiam ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczy na Twojej liście must have są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Marynarka jest obłędnie piękna!! *___* A z Twojej listy MH spodobała mi się pierwsza sukienka, wspaniała <3

    OdpowiedzUsuń
  11. te sukienki są śliczne;) i ta marynarka;)

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta marynarka jest obłędna *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. buciki są genialne!!!

    obserwuję z chęcią i zapraszam do siebie:) - World Fashion Style Eve♥

    OdpowiedzUsuń
  14. marynarka i koszula jest mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. butki w stylu pierwszych też chcę ;d
    świetne buciki ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te rzeczy:-)
    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. takich plisów się nie da prasować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czarna sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienki wspaniałe!

    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Marynarka oraz niebieskie szpilki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. i love the white dress.

    kisstime.co.uk

    OdpowiedzUsuń