czwartek, 25 kwietnia 2013

LEOPARD

Ochłodziło się trochę na dworze co mnie w pewnej mierze cieszy, bo jeszcze zdąży być ciepło, podejrzewam, że nawet za ciepło. Dzięki sprzyjającej temperaturze mogłam założyć moją nową, pikowaną kurteczkę. Już ją uwielbiam, świetnie pasuje do casualowych stylizacji. Koniecznie sprawdźcie asortyment sklepu METKA, mają tam świetne kurtki i płaszcze, kilka z nich chętnie widziałabym u siebie. :-) Tytuł posta nie może nic nie znaczyć. Mianowicie moje nowe lordsy w panterkę doczekały się stylizacji, jest to  moja pierwsza  para tego typu obuwia ale już wiem, że nie ostatnia. W kolejce już czekają następne... tylko czarne :-) Mam ochotę jeszcze na takie z ćwiekami, ale to za jakiś czas. Ubrałam także luźniejsze spodnie z przetarciami i dziurami co w tym sezonie jest hitem. Całość oceńcie sami :)

 Kurtka / METKA        Spodnie / BERSHKA        Torba / GOFAVOR         LORDSY / TIDESHE

29 komentarzy:

  1. piekne zestawienie ; DD|

    zapraszam



    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, Twoje lordsy i torebka to cudeńka ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie:)
    Świetne połączenie chustki z pięknymi lordsami!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja, mam podobną kurteczkę śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknię wyglądasz! uwielbiam panterę! A najbardziej z całej stylizacji podobają mi się lordsy, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam czerwone usta na co dzień, sama jestem uzależniona i bez pomadki nie wychodzę z domu.(-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę podobieństwo butów :) Bardzo ładna torebka i okulary :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. całość wygląda super!pozdrawiam http://szafaminia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna fryzurka, a w połączeniu z tymi ustami- super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, wygladasz swietnie!
    pikowana kurtka to hit tej wiosny :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie pikowane kurteczki są obowiązkową pozycją tego sezonu - sama nie mogłam się oprzeć jednej od Mosquito:P

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz:)lubię taki look:)
    zapraszamy do nas na relację z FW:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie Ci w czerni ;) lordsy są genialne ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna torebka ;) uwielbiam wszystko co ma złote elementy

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Szczególnie lordsy;)

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie. Cudna, cudna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  17. super stylizacja!
    mam podobne lordsy, ale panterka jest na przodzie tylko :)


    zapraszam na łososia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz,boskie lordsy;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam taką czerwoną kurtkę i sobie w niej nie pochodziłam bo z zimowej kurtki praktycznie od razu przeskoczyłam na krótki rękawek. Dziwna na pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Można powiedziec ze zestaw prosty, ale ma w sobie to cos;)
    Pieknie;)

    OdpowiedzUsuń