niedziela, 28 kwietnia 2013

LACE

Szkoła zakończona, świadectwo odebrane. Teraz tylko 6 egzaminów maturalnych, i po 23 maja, całkowicie wolne.. Koronkową bluzkę, którą widzicie nie kupiłam za nie wiadomo jakie pieniądze, w żadnym markowym sklepie. Od razu rzuciła mi się w oczy gdy weszłam do.. second-handu :) Jest genialna, pasuje do wszystkiego. Myślę, że fajnie będzie wyglądać latem do szortów! Dzisiaj w zestawieniu z jeansami, zwyklaczek. No i lordsy, tak jak wspomniałam w poprzednim poście, teraz te doczekały się swojej stylizacji. Marzyły mi się takie od dawna! No i są.. zapewne nie pierwszej i nie ostatniej stylizacji. Przypomnę wam jeszcze o konkursie, który kończy się już niedługo, ostatnia szansa, aby wygrać!! :)

 Bluzka / SH      Spodnie / PULL&BEAR      Torebka / SUPER-DODATKI       Lordsy / PANTOFELEK24


Znacie sklep Persunmall? Jeśli nie to już wam o nim opowiadam. Znajdziecie tam mnóstwo fajnych i na czasie rzeczy. Znajdziemy tam ubrania inspirowane każdym stylem, printy, wzory.. kolory :) Jak wiecie ja jestem zwolenniczką butów, a w tym sklepie znajdziemy wszystkie. Jest ich ogromny wybór, czyli coś co lubię. A moje typy ze sklepu to... bluzka, całkiem podobna do tej mojej z posta. Buty! Są świetne.. i chętnie widziała bym takie u siebie :-) Torebka, zgrabna i elegancka. Pasująca do jeansów jak i do eleganckiej rzeczy. A wy, co byście chętnie założyli z tego sklepu? Buziaki!

40 komentarzy:

  1. lordsy są genialne :D całość bardzo mi się podoba :) powodzenia na maturach

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak buciki super. :) Całość bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ta koszulka! Ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny łup;) A kurtka szczególnie przypadła mi do gustu;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz :) Podoba mi się i powodzenia na maturach :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super buty ; DD

    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny zestaw:)
    Życzę powodzenia w maturze, wiem, że na pewno się przyda!:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne lordsy!

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastycznie :D ja też już po zakończeniu i przed maturami :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chcę już 15 maja, godzine 15.00, bede juz po maturach ;d
    a bluzka świetna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Matury coraz bliżej :(
    Fajna torba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Koronkowa bluzka oraz BUTY mnie sie najbardziej spodobaly. Swietne ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie pikowane kurteczki :)) I fajne spodnie :DD

    OdpowiedzUsuń
  15. lordsy lordsy lordsy <3
    cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  16. prześlicznie wyglądasz!
    http://cookplease.blogspot.com/ miesięczny przegląd!

    OdpowiedzUsuń
  17. genialna stylizacja! ♥ podoba mi się :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw :)
    Czasami można trafić na naprawdę fajne rzeczy w sh.
    Powodzenia na egzaminach !
    xagathax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do sklepu Persunmall to właśnie mam od nich spodnie na sobie, a naszyjnik zdjęłam przed chwilką, racja, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękna koronka! <3 bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny look! I boska torebka-zazdroszczę!:)

    Obserwuję Cię i polubiłam Twój fanpage,Będzie mi miło jeśli równiez zaczniesz mnie obserwować i też polubisz mnie na fc:*

    Buziaki!
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. torbę masz cudowną <3 fajny set !

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie pikowanie to ja lubię!

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie wyglądasz:)
    lordsy są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajną masz bluzeczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice outfit and nice pictures

    Trendy Jewelry Store
    http://mallofstyle.com

    OdpowiedzUsuń