poniedziałek, 8 kwietnia 2013

DON'T MAKE ME WAIT

Witam was, tym razem słonecznie :)) Pogoda uległa znacznej poprawie co mnie bardzo zadowala. Niech już tak pozostanie! Korzystając z promieni słonecznych, zdjęcia były robione wczoraj. Bez okularów przeciwsłonecznych by się nie obeszło. Niestety  wiatr mocno wiał i ciężko było mi zapanować nad moimi włosami :) Bardzo lubię takie dni kiedy zakładam samą ramoneskę, bez zbędnych szalików, rękawiczek.. No i mogę w końcu nosić moje ukochane trampki, bez obawy, że zmarzną mi stopy. Jak prezentuje się całość widzicie poniżej. Przypominam o trwającym KONKURSIE, zgłosić może się każdy, anonimowi także! :-). Udanego wieczoru wam życzę, a ja uciekam do notatek..

Ramoneska / F&F      Koszula / ZARA     Spodnie / ZARA      Trampki / CONVERSE    Torba / KEIRA   Okulary / FIRMOO

62 komentarze:

  1. kolorek butów! Zauroczyły mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, jak u Ciebie wiosennie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Trampki się ładnie prezentują. Kupiłem ostatnio sobie też, ale takie zwykłe niebieskie niskie bez wydłużenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taki zegarek tylko czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramoneska świetna;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ramoneska, ma wystarczająco długie rękawy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tutaj są podwinięte jak widać :-).

      Usuń
  7. Ja tez już wskakuję w trampeczki!
    Świetnie wyglądasz:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nareszcie wiosna i wiosenne stylizacje :) Koszula w kwiaty kapitalna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna torba,
    a trampki sa jednym z najwspanialszych wynalazkow :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna stylizacja! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula w pięknych wiosennych kolorach, świetnie w niej wyglądasz. Genialne okularki:) A.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie!! ;]]


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna koszula i świetne okulary<3 ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna stylizacja, świetna kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak przyjemnie, wiosennie, kolorowo . super :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna stylizacja! Zawsze podziwialam kogos, kto potrafi nosic trampki tak, zeby nie wygladac ... zwyczajnie. Tobie sie udalo - wygladasz rewelacyjnie! Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  17. tez chcialabym korzystac z promieni slonecznych ale jedynie z czego jak narazie ja moge kortzystac to snieg,wciaz nowo padajacy snieg;p

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz;) piękne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne buty i ramoneska:)
    zapraszam do mnie http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne te zielone trampki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne zestawienie niby na luzie ale jak dla mnie jest tu troche elegancji

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładne okulary i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zielone conversy<3

    dzięki za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  24. bluzeczka prześliczna, cudne zestawienie, iście wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam ramoneski, Twoja jest fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. AAAAA, TRAMPKI NAJLEPSZE! <3 *___*

    OdpowiedzUsuń
  27. chce wygraaać!
    slicznie Ci w okularkach!

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystko mi się podoba!:) zwłaszcza kurtka

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądasz! koszula śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny zestaw ! Powiało wiosną Ahhh:)
    http://kasiorr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna kurteczka a trampki to mega ;-)Zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niby zadziornie, ale ciągle kobieco;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny zestaw ;)!
    ahh converse <3
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. Ach, conversy są świetne :) Sama jestem wielką fanką. Grunt to śmiały kolor - dobrze, że się zdecydowałaś! U mnie w Trójmieście jeszcze śniegu po pachy, także o trampkach czy letnich kurtkach mogę zapomnieć. Poza tym, jestem zmarźlakiem!

    OdpowiedzUsuń
  35. fajnie przelamalas ta koszule zielonymi trampkami :) bardzo ciekawy zestaw,
    w moim ostatnim outfinie tez przedstawiam conversy, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. przepiękna ramoneska, świetne zestawienie - akcent trampek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  37. słoneczna stylizacja !:)

    zapraszam do wspólnego obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny zestaw! no i conversy. :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow! genialnie!
    Pozdrawiam;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ja w trampkach biegam już od miesiąca :) okularki śliczne !!

    OdpowiedzUsuń
  41. piękna torebka i koszula, ślicznie Ci w tych okularach ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. conversy różnią się czymś od zwykłych trampek? (poza naszywką gwiazdki i napisem all star)i czy są wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no z wyglądu to się różnią jedynie tym czym napisałeś/łaś. A wygodne są bardzo! :)

      Usuń
  43. koszula z kurtką wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  44. Nareszcie wiosna! :) Bardzo fajny zestaw, na luzie i wiosennie :)

    http://julia-karo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. skórzane kurtki niewątpliwie kojarzą mi się już z wiosną, muszę wyciągnąć swoją z szafy <3

    OdpowiedzUsuń
  46. jezu kocham Twoje outfity i bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  47. świetnie wyglądasz:) fajnie tu u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny zestaw! Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń