środa, 6 marca 2013

TIME FOR SPRING

Czas na wiosnę! Uwielbiam słońce, które budzi mnie każdego ranka. Mogłoby zostać tak już zawsze. Już niebawem przywitamy kalendarzową wiosnę.. więc czas na kolory. Pora wyjść z zimowego mroku, ciemnych odcieni i kolorów. Czas na powiew świeżości. Lekkie, delikatne ubrania, zwiewne koszule, spódnice oraz balerinki, trampki. Powoli ja sama zamieniam zimowe płaszcze na wiosenne, skórzane ramoneski, a kozaki.. na trampki i botki. Po pierwsze ubrania. Ja postawiłabym na pastele (które królowały w zeszłym roku, ale myślę, że tej wiosny także będą na czasie)! Dzisiaj chcę wam pokazać, co ja chętnie znalazłabym w swojej szafie wiosną. :) Mam nadzieję, że wam kochani także coś przypadnie do gustu! Na co wy byście postawili? 
women s cocktail dresses women s special occasion dresses dresses for curvy women



Po drugie - torebki, która z nas ich nie kocha? Mogłybyśmy mieć ich miliony ale i tak zawsze znajdziemy miejsce dla tej milion pierwszej :) Nieprawda? Przeglądając ofertę sklepu, wybrałam te, które chętnie bym widziała u siebie w tym sezonie.





Po trzecie - buty. Ostatnio dodałam notkę na temat butów, także jeśli chodzi o mnie wszystko już wiecie. Butów nigdy za wiele, podobnie jak torebek. Wiosną uwielbiam nosić lekkie buty, których 'nie czuć' na nodze. W zeszłym roku był szał na lordsy. Jednak jak to ja, mi zawsze coś podoba się po czasie, później. Więc muszę się zaopatrzyć w te butki!


KLIK / KLIK / KLIK / KLIK 

24 komentarze:

  1. jeeejku, chciałabym *.* niestety ostatnio u mnie krucho z kasą i zakupy muszą poczekać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. CZWARTA TOREBKA PIĘKNA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te brzoskwiniowe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne torebki <3
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ooj świetne rzeczy;p
    lordsy w panterkę mnie oczarowały;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też kocham wiosnę!:)
    zachwyciłam się brzoskwiniową bluzką z baskinką i bucikami kremowo-czarnymi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko świetne:) lordsy z czachami, tak tak tak!

    pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajne :) zwłaszcza bluzka z baskinką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak najbardziej na tak :) torba nr 1 oraz ta pomaranczowa najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ach.. ja już się doczekać nie mogę wiosny !

    OdpowiedzUsuń
  11. No właśnie wiosna ahh ;) Nie mogę się doczekać tych pastelowych ubrań ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka sowa- podoba mi się już ponad rok :D

    OdpowiedzUsuń