środa, 13 marca 2013

SPARKLE

Hej kochani, wybaczcie mi moją tygodniową przerwę. Nie chcę cały czas się tłumaczyć brakiem czasu, ale niestety taka jest prawda. Ten zegar, przypomina mi, że(niestety) zostało tylko 51 dni. Jednakże wolny czas po, umożliwi mi większe zaangażowanie w blogowe sprawy. Także jest jakiś tego plus i to mnie pociesza :) Zła pogoda znowu nas nawiedziła, jednak śledząc prognozę pogody od niedzieli przywita nas wiosna(oby!). Przechodząc do posta. Do tej pory było za zimno na spódniczki, jednak osobiście miałam już dość noszenia spodni, więc na przekór pogodzie zdecydowałam się na jej ubiór. Całość dopasowana, jedynym elementem rozświetlającym stylizację jest piórkowy naszyjnik. Zapraszam do zdjęć :-)


Naszyjnik / OASAP      Torebka / SUPER-DODATKI     Spódnica / CAMAIEU       Botki / NO NAME

29 komentarzy:

  1. życzę Ci powodzenia na maturze za te 51 dni ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio pokochałam piórkowe dodatki <3. Świetna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz, zapraszam na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, zakochałam się w tym piórkowym naszyjniku.:)
    Ja sama marzę o nadejściu wiosny, oby już niedługo.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No buty i torebka są świetne :)ale mój wzrok najbardziej przykuł Twój łańcuszek z piórami, jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ta spódnica <3
    ja również czekam już na wiosnę ;)
    pozdrawiam i zapraszam do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi sie!!

    zapraszam

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna jest ta spódniczka! :) Stworzyłaś niebanalną stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  9. jeny *.* przecudowny naszyjnik !

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz, a ta torebka - istne cudo :)

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja!
    Naszyjnik jest piękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne buty i spódniczka :))) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódniczka jest cudna, ma bardzo interesującą teksturę.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaaaale piękny naszyjnik!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Naszyjnik jest świetny. Fajnie to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naszyjnik świetny. Fajnie to wszystko połączyłaś ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Super naszyjnik i torba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie :) U mnie też mało czasuuu ;d Naszyjnik świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  19. naszyjnik tu idealnie pasuje, jednak szarość z niebieskim to udany duet ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. przypadł mi do gustu twój styl w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń